Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Linnea
Huuu :shock: är det inte lite olagligt att färga vackra röda och oranga ränder, rosa :roll:
Användarens profilbild
Av exiteme
Linnea skrev:Huuu :shock: är det inte lite olagligt att färga vackra röda och oranga ränder, rosa :roll:
Njaäää... Jag gillar storkar, men de finns ju inte i rosa. Ullisens färger gör att jag ser sjuk ut. Nitors färg ser ut som nedan.
Bild
Användarens profilbild
Av Linnea
ja det är ju onekligen en häftig färg :lol: och storkarna är mina favoriter! Men tror du att Albert kommer få så kraftigt rosa färg, blir det inte mer brun-rosa-stark persika typ :roll:
Användarens profilbild
Av Summer
:lol: Jag trodde du skulle klippa i den...
Klart du ska färga den!
Användarens profilbild
Av exiteme
Linnea skrev:ja det är ju onekligen en häftig färg :lol: och storkarna är mina favoriter! Men tror du att Albert kommer få så kraftigt rosa färg, blir det inte mer brun-rosa-stark persika typ :roll:
Jag har ingen aning..*S* Glömde kasta i min albertstuvbit när jag färgade gåsen rosa... :?
Användarens profilbild
Av sacha42
följer tråden med spänning :lol:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Albert... är inte han gul? Eller har jag blandat ihop något nu?
Om det är den jag tror.... vilket det borde vara... så skulle det vara spännande att se han få en annan färg... vem vet... han kanske blir läcker?! :)
Användarens profilbild
Av exiteme
zmurfan skrev:Albert... är inte han gul? Eller har jag blandat ihop något nu?
Om det är den jag tror.... vilket det borde vara... så skulle det vara spännande att se han få en annan färg... vem vet... han kanske blir läcker?! :)
Albert ser ut som på bilden. (Sydde en väska av biten som blev över, när han blev lite kortare...)
Bild
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Nu är ju jag ingen färgningsguru, men jag har svårt att tro att Albert ska kunna bli så där knalligt rosa som du verkar vilja ha om man ska döma efter gåsen.
Användarens profilbild
Av exiteme
Kaffemoster skrev:Nu är ju jag ingen färgningsguru, men jag har svårt att tro att Albert ska kunna bli så där knalligt rosa som du verkar vilja ha om man ska döma efter gåsen.
Den behver inte bli likadan. Ser gärna att den behåller sin randighet.. :D
Användarens profilbild
Av lindamarie
Nej! Inte färga Albert!! :this: Han är så fin som han är!
Användarens profilbild
Av April
Klart du ska färga! Sedan får du visa oss! Det blir säkert jättehäftigt med alla olika rosa nyanser :-D

Kram
Användarens profilbild
Av amöba
exiteme skrev:
Linnea skrev:Huuu :shock: är det inte lite olagligt att färga vackra röda och oranga ränder, rosa :roll:
Njaäää... Jag gillar storkar, men de finns ju inte i rosa. Ullisens färger gör att jag ser sjuk ut. Nitors färg ser ut som nedan.
Bild
Måste bara få säga att det var en riktigt snajdig knytning på bilden! Jag är själv en väldigt orosa person - däremot väldigt orange-röd - men jag tycker ändå att du ska färga. Det blir säkert läckert!
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag vill gärna se ditt resultat :lol: , man jag måste säga att jag inte skulle våga själv, är lite rädd att Albert är lite för mörk för att bli en tio-poängare efter ett paket cerise faktiskt. :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?