Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Maroschka
Ja du kan ju kolla mitt inlägg här inne från tidigare idag :?
Av surftrollet
Den började med att sjalmamman var på jobbet i 4 h. På eftermiddagen tog de en prommenad ner på stan med barnet på ryggen i bärselen, åt en glass med en kompis, och på vägen hem blev han så övertrött att jag fick stanna och flytta över honom till magen för att få honom lugn. Då tystnade han och somnade på direkten, och ligger nu och sover på selen.
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag har burit missnöjt barn på ryggen när jag försökte laga mat också. Det var girasolen som kom till användning.
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag slängde upp Alva i sjal när jag gick och handlade. Det var didy Nora som kom till användning. Dessförinnan hade vi lekt på balkongen och då fanns det en sjal att gömma sig i (också Nora, förresten). :)
Av eamane
Hm, vi satt ute och fikade i fm med lila linnesjalen, sen myste/sov vi i svarta mobyn efter lunch och nu i eftermiddag har vi gjort ärenden och hälsat på gammelmormor i lila sjalen igen... Även visat gammelmormor hur man knyter!! Får se vad vi hittar på ikväll, just nu sover Frida i bilbarnstolen med sjalen över sej!
Användarens profilbild
Av Alven
Ida fick åka olivgauze när vi skulle hämta David hos dagmamman. Jag provade att korsa banden fram istället för att knyta som jag brukar, men det var inte så bra eftersom de kom så nära halsen... så när vi skulle hem knöt jag om, med knut fram. (jag bär nästan bara i omslutet X på ryggen).

Sedan gick vi till lekparken eftersom en bekant gick förbi på väg dit, vi hängde på. Då fick Ida åka vagn eftersom den stod framme. Men sen när hon skulle sova blev det MT (babyhawk purple halo). det blir det nog igen rätt snart tror jag... ;)
Användarens profilbild
Av sacha42
På eftermiddagshundprommisen blev det girasol mustikka :D
Användarens profilbild
Av Siania
Inget sjalande idag. Började jobba igår igen och tösen varit hemma med sin pappa. Själv har jag läääängtat hem till mina älsklingar och den gamla goda föräldraledigtiden med sjalgos och liknande. :(

Hmm, undrar om någon av mina elever (9-14 år gamla) vill bli sjalad? Skulle definitivt bli bra träning för mig i alla fall. :hmm:
Av anna m
Jag bar Liv en stund i förmiddags i wellen granat. Senare på eftermiddagen kom hon släpandes med indio malva och ville åka en stund. Hon är inte riktigt kry och så vilar vi henne i sjalen varje eftermiddag eftersom hon har så överrörliga leder att hon överanstränger sig annars.

Nu i kväll har jag burit Sonja i hoppe antigua. Den är jättelång och jag bär nästan uteslutande i tibetansk ryggsäck och den räcker till två ordentliga svansar på över rumpan. men den är så fin och gosig att jag måååste ha den oxå.

Under dagen har barnen haft en mysstund i sängen med antiguan, malva och rebozo mediterranean :)
Användarens profilbild
Av Jason
Inte så mycket sjalande här. Hannes sov ute hela förmiddagen och sen på eftermiddagen hade vi gäster. Men en liten tur i ringsjalen blev det iaf, och ett misslyckat ryggförsök i antiguan...
Av Tyche
Elin har åkt sino hjortron idag, på Ikea, computer city, ica, promenad och hemma. Hon har varje gång åkt Xomslut2, både på mamma och pappa (mest på mamma eftersom jag har maten...).

Isaac har inte åkt sjal alls, men det är inte så ovanligt. Den grabben går och inget annat :lol:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Vilgot har åkt tricot slen idag. Först på förmiddagen när vi var på öppna förskolan. Å sen när vi skulle ut på eftermiddags promenaden sov han faktist i vagnen på vägen till affärren. Men när vi sen gick till lekparken fick han komma upp och amma å efter det så ville han åka sjal igen. Å då blev det tricot slenen igen.
Å nu sitter han i den igen å grymtar lite å vill inte sova. Jag håller på att natta barn men de vill inte sova. De vill att jag ska sitta inne hos dem tills de somnat men nu efter en halvtimme å de fortfarnade inte somnat så tassade jag ut så får vi se om de somnar ändå.
Användarens profilbild
Av exiteme
Beco vid lämning av storasyster på dagis + v hundpromenaden

Beco när mamma gräver upp trädgården

Höftknyt med Alberten till och från bilen

Sjal + selvisning för granntjejen. Nu ska hon köpa en Ergo :-)

Beco i skogen vid kvällspromenaden med vovven
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag är en smula enformig. Björn har åkt MaM Rvo i omslutetkryss2 vid dagislämning av Karin, handling och dagis hämtning. (Gårdagen var lite mer varierad, då bar jag Björn och Karin åkte vagn vid dagislämning, men vid hämtning åkte Björn vagn och Karin tibetansk ryggsäck i nyförvärvet Amazonas Carry Sling Laguna.)
Användarens profilbild
Av thanisa
Får väl fortsätta vår sjaldag nu. Vid dagishämtning så blev det katjan igen och även den här gången så åkte man ryggsäck. Efter mellanmålet gick vi ner till lekplatsen och då åkte Finn indio zimt/kobalt även den här gången ryggsäck. Lekte ett tag men när tröttheten började komma så knöt jag upp honom i en ryggsäck igen och där sov han i 1-2 timmar tills pappa kom och det blev dags att åka och handla. I affären satt Finn till att börja med i xomslut2 i indio zimt/kobalt, ändrade efter ett tag till att han satt i ett kryss. Då han tröttnade på sjalen efter att ha varit länge där i så sa jag lite fel till storasyster som var mycket trött idag och som satt i kundvagnen att hon och Finn skulle byta plats. Finn fick då sitt i kundvagnen och storasyster tog mig bokstavligt och skulle således sitta i sjalen. Det blev som vanligt då jag bär henne i ett kryss på magen.

Sen när jag nattade storasyster så bar pappa Finn i indio koralle i ett xomslut2.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?