Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Var i Kristianstad i går och shoppade. Hade Millie i vagnen och Moa gick. Efter en stund blev Millie gnällig och ville komma upp i sjalen och efter ännu en stund uptäckte storasyster att vagnen var ledig.

Så Jag vandrade omkring med en treåring i liggvagnen och en tremånaders sött sovande på magen!!
Såg nog lite konstigt ut eftersom Moa inte fick plats och fick ha benen hängande utanför.

Skönt att sambon var med så jag slapp dra hela det tunga lasset själv.
Användarens profilbild
Av Clifford
:lol: Jag tycker att det låter häääärligt!
Användarens profilbild
Av Isanna
Haha, det lät som en skön plats för båda barnen! :lol:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Ja, det var det säkert. Moa är så avundsjuk på att Millie får åka sjal. Önskar att man kunde vrida tiden tillbaka och att jag provat sjalen redan när hon var bebis (kolikbarn).
Användarens profilbild
Av Måsen
Maddemoa skrev:Ja, det var det säkert. Moa är så avundsjuk på att Millie får åka sjal. Önskar att man kunde vrida tiden tillbaka och att jag provat sjalen redan när hon var bebis (kolikbarn).
Då måste du ju skaffa en vävd sjal eller en sele så att Moa kan få åka lite på ryggen också! :wink:
Användarens profilbild
Av Veronica
Måsen skrev:
Maddemoa skrev:Ja, det var det säkert. Moa är så avundsjuk på att Millie får åka sjal. Önskar att man kunde vrida tiden tillbaka och att jag provat sjalen redan när hon var bebis (kolikbarn).
Då måste du ju skaffa en vävd sjal eller en sele så att Moa kan få åka lite på ryggen också! :wink:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Tyvärr är hon alldeles för tung för mig. Har en nackskada som inte är att leka med.

Men jag måste säga att jag får väldigt ont i nacken när jag bär Millie på armen men i sjalen går det mycket, mycket bättre. Trodde faktiskt inte att det skulle vara sådan skillnad.
Användarens profilbild
Av Måsen
Maddemoa skrev:Tyvärr är hon alldeles för tung för mig. Har en nackskada som inte är att leka med.

Men jag måste säga att jag får väldigt ont i nacken när jag bär Millie på armen men i sjalen går det mycket, mycket bättre. Trodde faktiskt inte att det skulle vara sådan skillnad.
Då är mitt förslag en Ergo till sambon så Moa kan bli buren i alla fall. :wink:
*envis*
Användarens profilbild
Av emelie
:lol:

Låter härligt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?