Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
Nu har jag flätat en iallafall! :lol:
Användarens profilbild
Av Elina
och jag har flätat 3 st.. Barnen tyckte att de blev jätteroliga leksaker... :hmm:
Användarens profilbild
Av Isanna
Nu ligger jag i lä, bäst att fläta några till!
Användarens profilbild
Av svas
Jag har flätat tre stycken, men så har jag ju bara tre sjalar också. Kan man fläta Ergon tror ni?
Användarens profilbild
Av Elina
svas skrev:Jag har flätat tre stycken, men så har jag ju bara tre sjalar också. Kan man fläta Ergon tror ni?
remmarna kanske ;)
Användarens profilbild
Av sacha42
svas skrev:Jag har flätat tre stycken, men så har jag ju bara tre sjalar också. Kan man fläta Ergon tror ni?
:lol: ni är galna
Av anna m
Perfekt att ha dem flätade - de tar mindre plats då. Bara de torkar ska jag fläta allihop!!
Men stryker och manglar ni alla era sjalar. Jag har ingen mangel och jag avskyr att stryka :(
Användarens profilbild
Av sacha42
anna m skrev:Perfekt att ha dem flätade - de tar mindre plats då. Bara de torkar ska jag fläta allihop!!
Men stryker och manglar ni alla era sjalar. Jag har ingen mangel och jag avskyr att stryka :(
japp, stryker och maglara alltid efter tvätt :D
Användarens profilbild
Av Isanna
sagogrynet skrev:
Elina skrev:
Isanna skrev:
Elina skrev:youtube videon var oxå rätt bra...

http://www.youtube.com/watch?v=aXdxJ17vgWc
Coolt! Nu fattar till och med jag! :lol:
:iagree:
(Snygg sjal också.. vad kan det vara?)
Kan det vara en sån här?

Bild

Isåfall är den en Didymos Tobi enligt Didymos.de
Av Pétronille
Frida med Mea skrev:Jag tvättar emd vanligt parfymfritt pulver tvättmedel. Sköljmedel är äckelpäckel och skulle aldrig komma i närheten av något här hemma (synd att inte alla kan förstå det och sluta använda det, för det ligger kvar i maskinerna, blä).
Precis! Det sprider bara ut onödiga kemikalier också, och lär över huvud taget inte ha någon effekt enligt studier man har gjort!
Av Pétronille
Jag manglar sjalarna, utom Hoppen för det går inte (den bara drar sig i mangeln).
Men jag tvättar dem inte särskilt ofta nu sedan lillan har slutat kräkas ner dem (och det var ett tag sen)... :oops:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Isanna skrev:
sagogrynet skrev:
Elina skrev:
Isanna skrev:
Elina skrev:youtube videon var oxå rätt bra...

http://www.youtube.com/watch?v=aXdxJ17vgWc
Coolt! Nu fattar till och med jag! :lol:
(Snygg sjal också.. vad kan det vara?)
Kan det vara en sån här?

Bild

Isåfall är den en Didymos Tobi enligt Didymos.de
Ja, en sådan är det nog! :D
Användarens profilbild
Av Summer
Pétronille skrev:
Frida med Mea skrev:Jag tvättar emd vanligt parfymfritt pulver tvättmedel. Sköljmedel är äckelpäckel och skulle aldrig komma i närheten av något här hemma (synd att inte alla kan förstå det och sluta använda det, för det ligger kvar i maskinerna, blä).
Precis! Det sprider bara ut onödiga kemikalier också, och lär över huvud taget inte ha någon effekt enligt studier man har gjort!
Min lokala studie säger att en del plagg blir väldigt statiska utan och behöver en liten mängd för att kunna användas utan att sitta som klistrade. Så något gör det i alla fall. Sedan tycker jag faktiskt att tvätten blir mjukare med än utan. Vi är inte några storanvändare direkt... men när det behövs så får det bli en liten skvätt.
Användarens profilbild
Av Alven
Summer skrev:
Pétronille skrev:
Min lokala studie säger att en del plagg blir väldigt statiska utan och behöver en liten mängd för att kunna användas utan att sitta som klistrade. Så något gör det i alla fall. Sedan tycker jag faktiskt att tvätten blir mjukare med än utan. Vi är inte några storanvändare direkt... men när det behövs så får det bli en liten skvätt.
Så använder jag också sköljmedel. Syntetmaterial kan ju bli helt hopplösa utan... :(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?