Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av korell
Men marlene :shock: , VAD är det för sjal du har på din bild nere i dina inlägg? Ser rosa/röd/orange och urtjusig ut :D

Och hrmmm, ja vad är det med Jordgubb/hallon, ngt magiskt lockande. Rosa/röd i kombination har alltid varit min favvo kombination av färger, och inte förrän i vuxen ålder så är det rumsrent. När jag var liten och tonåring var det i världen runt omkring mig det FULASTE som fanns, för alla utom mig :roll: .
Användarens profilbild
Av jag71
Mirjam skrev:
lillstrumpa skrev:Grupptrycket, det verkar som att alla som hänger här blir helt tokiga i rosa efter ett tag :roll:
Argh, jag vägrar... dela med er av det hemliga motmedlet jag71 och Lin!
Jag klär mig helst i svart och trivs inte i färglatt så det är enkelt. :lol: :lol: :lol: Fast det ska erkännas att sen tösen föddes så har jag lite mer färg på mina kläder men det är pga att min mamma köpt kläder med färg och sagt "barn behöver färg" och som den lydiga dottern jag är så använder jag dem ibland :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
korell skrev:Men marlene :shock: , VAD är det för sjal du har på din bild nere i dina inlägg? Ser rosa/röd/orange och urtjusig ut :D
Jag råkar veta att det är en BB-slen Papaya. har den själv som ringsjal och den är underbar. Röd, rosa och orange! Kolla på www.tinytots.se
Användarens profilbild
Av korell
Den var fin den! Är de tjocka?
Användarens profilbild
Av Alven
Jag är väl kärringen mot strömmen, för när jag först hittade hit för länge, länge sedan var jag helt tokig i rosa. Nu har det gått över, och jag köper nästan bara sjalar i naturfärger, beige, brunt och grönt... Hoppe Jordgubb/hallon skulle jag inte vilja ha om nån slängde den efter mig ;)

Sjalen för mig under min rosa period var en underbar ullistork! Men min nya kärlek heter didy björn... :loving:
Användarens profilbild
Av marlene
Isanna skrev:
korell skrev:Men marlene :shock: , VAD är det för sjal du har på din bild nere i dina inlägg? Ser rosa/röd/orange och urtjusig ut :D
Jag råkar veta att det är en BB-slen Papaya. har den själv som ringsjal och den är underbar. Röd, rosa och orange! Kolla på www.tinytots.se
fast på min tid hette den babylonia, det jag har på bilden är alltså en babylonia. Vet inte om det är nån skillnad men jag tyckte nog att min var ganska tjock och sträv, jag tror att bb-slen är bättre

Här är bilden större
Bild
Användarens profilbild
Av Isanna
marlene skrev:
Isanna skrev:
fast på min tid hette den babylonia, det jag har på bilden är alltså en babylonia. Vet inte om det är nån skillnad men jag tyckte nog att min var ganska tjock och sträv, jag tror att bb-slen är bättre
Bb-slen är jättetunna och mysiga, fattar faktiskt inte varför jag inte har en själv? :hmm: Kanske får kika in på sidan själv... :twisted: :lol: Fast mitt sjalkonto ekar tomt efter en viss J/H...
Av Aelia
Ja du, dagen innan jag köpte min J/H , sa jag att jag kommer alldrig att köpa en rosa sjal till min son. Men sen när annonsen kom,blev jag så förvånad och glad att jag kände direkt att den vill jag ha. Varför? Bra fråga, men den är snygg :wink:
Användarens profilbild
Av Mirjam
lillstrumpa skrev:
Mirjam skrev:
lillstrumpa skrev:Grupptrycket, det verkar som att alla som hänger här blir helt tokiga i rosa efter ett tag :roll:
Argh, jag vägrar... dela med er av det hemliga motmedlet jag71 och Lin!
För mig är det simpelt, jag gillar blå bättre :D
Puh, det gör ju jag med :) (och jag tror jag har lagt vantarna på min första vävda sjal idag, i vacker blåskala!)
Användarens profilbild
Av svas
Lin skrev:
jag71 skrev:
Inte jag!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Inte jag heller... :lol:
Och inte jag heller.
Användarens profilbild
Av Crappy
Totalt oförstående för färgkombinationen i Hallon/Jordgubb. Tror inte heller att jag skulle passa i den.

Marlene är super snygg i Papaya :app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?