Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
Grymt snygga! Ja sådana finns det nog marknad för!
Själv har jag bara sytt klänningar av det tyget ( i bomull då).
Användarens profilbild
Av Bina
:loving: jag blir lika förälskad i de här som i de andra midjebyxorna du sytt :loving:

SÅÅÅ fint!
Användarens profilbild
Av trollmamma
8) Så snyggga !!! 8) ja det är skönt att veta att det kommer finnas mer än röda blå rosa o turkosa regnkläder :P
Användarens profilbild
Av Fina
Superfina!
florin skrev:Jätte snygga!!!

Funderar dock på hur de blir när man tvättat dem några gånger och hur pass slit-vänliga de är? Jag skulle gärna ha ett par coola brallor åt A men kanske inte rosa...
Jag har gjort en förklädesklänning som E har när hon äter i akrylatväv. (Likadat tyg fast svart och vitt. ) Går jättebra att tvätta, ser ut som ny varje gång jag plockar ut den ur tvättmaskinen, så jag tror att det klarar ganska mycket.
Användarens profilbild
Av jag71
så läckra!
Användarens profilbild
Av sacha42
men så söta, sy en sydväst till också :D
Användarens profilbild
Av ernamalin
sacha42 skrev:men så söta, sy en sydväst till också :D
:iagree: fasen vad coolt :D

Nu är ju tösen här bara 6 månader men Ååååå vad jag vill ha så häftiga galonisar när hon börjar ta sig fram för egen maskin!!!
Av ketsjup
Oj, så fine!!!! :lol: :shock:
Av Sia
ZaZi skrev:De jag fodrade med fleece är tvättade ett flertal ggr utan problem. De håller vätan borta fortfarande. Dropptorkning är att rek.
Jag funderade på att förstärka över knä och rumpa, men då får jag ju sömmar där och eftersom jag inte klurat ut något smart sätt att täta sömmarna så avstod jag... :?

Jaså, rosa är inte A's färg :lol: I ärlighetens namn vet jag inte riktigt vad som tagit åt mig; Sigge har inte haft ett enda rosa plagg i garderoben tills för några månader sedan. Hade en lätt aversion mot färgen. Men nu :shock: . De senaste plaggen jag köpt till henne är tokrosa!!! Och jag dreglade lite över hoppe Jordgubb/Hallon som såldes till fantasipris i förra veckan. Har jag blivit drabbad av något virus eller vad är detta? Finns det nån bot? :help:
Jag har också haft en såndär rosa-period, men då var jag gravid :floet2:
Något du vill berätta för oss kanske?? :wink:

Det första jag tänkte på angående det där med sömmarna är sånt man kan köpa för att täta tygblöjor med men det kanske inte fungerar på vaxduk, liquiseam är nog bättre då, eller liquisole.
Hmm..själv blev jag sugen på att sy ett sånt där ät-förkläde med armar.
Användarens profilbild
Av Ingetora
Hjälp så snygga! :heart: Jag som har en massa nyckelpigevaxduk från Borås väverier hemma som jag inte vet vad jag ska göra av. Måste också sy plaskbyxor! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av emha
Vilka fina!!!!
Jag har varit sugen på att köpa ett par Zipizi med dragkedjor i sidan (finns på bild längre ner på den här sidan http://www.babyboden.nu/Mias/Websidor/Babyklader.htm)

men har kommit fram till att de inte verkar tillräckligt bra. Vad tror du om att sy dit dragkedjor? Men det kanske är svårt att få tätt?

emha
Användarens profilbild
Av ms_chili
Så coola!!! :rock:

Du får väl berätta hur pass dom håller mot väta när du testat det...
Användarens profilbild
Av ZaZi
Ingetora skrev:Hjälp så snygga! :heart: Jag som har en massa nyckelpigevaxduk från Borås väverier hemma som jag inte vet vad jag ska göra av. Måste också sy plaskbyxor! :mrgreen:

Åh! Nyckelpigevaxduk! Det låter jättefint! :D Skulle det råka bli en bit över får du gääärna sälja lite till mig... Min Signe älskar "nyckenycke". (Kanske en liten, liten bit som räcker till ett förkläde? :roll:)

emha skrev:
Vilka fina!!!!
Jag har varit sugen på att köpa ett par Zipizi med dragkedjor i sidan (finns på bild längre ner på den här sidan http://www.babyboden.nu/Mias/Websidor/Babyklader.htm)

men har kommit fram till att de inte verkar tillräckligt bra. Vad tror du om att sy dit dragkedjor? Men det kanske är svårt att få tätt?
Nån som är duktig på att sy dit dragkedjor skulle säkert fixa det... men det är liksom min akilleshäl... Jag + dragkedjor = :hopmad:

Sia skrev:
Jag har också haft en såndär rosa-period, men då var jag gravid
Något du vill berätta för oss kanske??
Tyvärr... ingen :babysits: här inte... Maken vill vänta lite :roll:
Men kanske är det så att min längtan efter en liten mini tar sig i uttryck genom mitt plötsliga intresse för rosa??? :lol:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?