- mån feb 26, 2007 00:07
Men visst ser den ut som en wellen? Eller har jag börjat se wellen överallt nu när jag är så kär i min? 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
anna m skrev:Men visst ser den ut som en wellen? Eller har jag börjat se wellen överallt nu när jag är så kär i min?Jo det tycker jag också men Didy är väl lite "ökända" för att återanvända sina bilder och bara lägga in ny färg på dem istället för att ta nya.
anna m skrev:Men visst ser den ut som en wellen? Eller har jag börjat se wellen överallt nu när jag är så kär i min?den ser nästan lite wellenrandig ut på den bilden men jag kan garantera att den inte är det minsta randig i verkligheten. kanske hon hade färgat ojämnt
diddeldi skrev:Men det hade ju blivit ursnyggt om färgen blivit lite randig....anna m skrev:Men visst ser den ut som en wellen? Eller har jag börjat se wellen överallt nu när jag är så kär i min?den ser nästan lite wellenrandig ut på den bilden men jag kan garantera att den inte är det minsta randig i verkligheten. kanske hon hade färgat ojämnt
anna m skrev:du får testa och se om du kan få till detdiddeldi skrev:Men det hade ju blivit ursnyggt om färgen blivit lite randig....anna m skrev:Men visst ser den ut som en wellen? Eller har jag börjat se wellen överallt nu när jag är så kär i min?den ser nästan lite wellenrandig ut på den bilden men jag kan garantera att den inte är det minsta randig i verkligheten. kanske hon hade färgat ojämnt
diddeldi skrev:Jag måste gosa färdigt med granaten förstanna m skrev:du får testa och se om du kan få till detdiddeldi skrev:Men det hade ju blivit ursnyggt om färgen blivit lite randig....anna m skrev:Men visst ser den ut som en wellen? Eller har jag börjat se wellen överallt nu när jag är så kär i min?den ser nästan lite wellenrandig ut på den bilden men jag kan garantera att den inte är det minsta randig i verkligheten. kanske hon hade färgat ojämnt![]()
anna m skrev:My lord! Du har en granat i stl 7!diddeldi skrev:Jag måste gosa färdigt med granaten förstanna m skrev:du får testa och se om du kan få till detdiddeldi skrev:Men det hade ju blivit ursnyggt om färgen blivit lite randig....anna m skrev:Men visst ser den ut som en wellen? Eller har jag börjat se wellen överallt nu när jag är så kär i min?den ser nästan lite wellenrandig ut på den bilden men jag kan garantera att den inte är det minsta randig i verkligheten. kanske hon hade färgat ojämnt![]()
Sen kanske...
anna m skrev:Mmmm.. Då skulle jag köpt bumsmeddetsamma!diddeldi skrev:Men det hade ju blivit ursnyggt om färgen blivit lite randig....anna m skrev:Men visst ser den ut som en wellen? Eller har jag börjat se wellen överallt nu när jag är så kär i min?den ser nästan lite wellenrandig ut på den bilden men jag kan garantera att den inte är det minsta randig i verkligheten. kanske hon hade färgat ojämnt
sagogrynet skrev:Ja, du lär bli gråhårig innan jag tröttnat men skicka adressen duanna m skrev:My lord! Du har en granat i stl 7!diddeldi skrev:Jag måste gosa färdigt med granaten förstanna m skrev:du får testa och se om du kan få till detdiddeldi skrev:Men det hade ju blivit ursnyggt om färgen blivit lite randig....anna m skrev:Men visst ser den ut som en wellen? Eller har jag börjat se wellen överallt nu när jag är så kär i min?den ser nästan lite wellenrandig ut på den bilden men jag kan garantera att den inte är det minsta randig i verkligheten. kanske hon hade färgat ojämnt![]()
Sen kanske...
Kan du ta och gosa färdigt med den nu så jag kan ta den?Ska jag skicka adressen på en gång?
anna m skrev:sagogrynet skrev:Ja, du lär bli gråhårig innan jag tröttnat men skicka adressen duanna m skrev:My lord! Du har en granat i stl 7!diddeldi skrev:Jag måste gosa färdigt med granaten förstanna m skrev:du får testa och se om du kan få till detdiddeldi skrev:Men det hade ju blivit ursnyggt om färgen blivit lite randig....anna m skrev:Men visst ser den ut som en wellen? Eller har jag börjat se wellen överallt nu när jag är så kär i min?den ser nästan lite wellenrandig ut på den bilden men jag kan garantera att den inte är det minsta randig i verkligheten. kanske hon hade färgat ojämnt![]()
Sen kanske...
Kan du ta och gosa färdigt med den nu så jag kan ta den?Ska jag skicka adressen på en gång?
sagogrynet skrev:vaxbatik?anna m skrev:Mmmm.. Då skulle jag köpt bumsmeddetsamma!diddeldi skrev:Men det hade ju blivit ursnyggt om färgen blivit lite randig....anna m skrev:Men visst ser den ut som en wellen? Eller har jag börjat se wellen överallt nu när jag är så kär i min?den ser nästan lite wellenrandig ut på den bilden men jag kan garantera att den inte är det minsta randig i verkligheten. kanske hon hade färgat ojämnt
diddeldi skrev:otåliganna m skrev:du får testa och se om du kan få till detdiddeldi skrev:Men det hade ju blivit ursnyggt om färgen blivit lite randig....anna m skrev:Men visst ser den ut som en wellen? Eller har jag börjat se wellen överallt nu när jag är så kär i min?den ser nästan lite wellenrandig ut på den bilden men jag kan garantera att den inte är det minsta randig i verkligheten. kanske hon hade färgat ojämnt![]()
hur går det med färgandet sacha? du är hemskt tyst idag
sacha42 skrev:ÖKA!!!!diddeldi skrev:otåliganna m skrev:du får testa och se om du kan få till detdiddeldi skrev:Men det hade ju blivit ursnyggt om färgen blivit lite randig....anna m skrev:Men visst ser den ut som en wellen? Eller har jag börjat se wellen överallt nu när jag är så kär i min?den ser nästan lite wellenrandig ut på den bilden men jag kan garantera att den inte är det minsta randig i verkligheten. kanske hon hade färgat ojämnt![]()
Anso skrev:sacha42 skrev:ÖKA!!!!diddeldi skrev:otåliganna m skrev:du får testa och se om du kan få till detdiddeldi skrev:Men det hade ju blivit ursnyggt om färgen blivit lite randig....anna m skrev:Men visst ser den ut som en wellen? Eller har jag börjat se wellen överallt nu när jag är så kär i min?den ser nästan lite wellenrandig ut på den bilden men jag kan garantera att den inte är det minsta randig i verkligheten. kanske hon hade färgat ojämnt![]()
smurfis skrev:Anso skrev:sacha42 skrev:ÖKA!!!!diddeldi skrev:otåliganna m skrev:du får testa och se om du kan få till detdiddeldi skrev:Men det hade ju blivit ursnyggt om färgen blivit lite randig....anna m skrev:Men visst ser den ut som en wellen? Eller har jag börjat se wellen överallt nu när jag är så kär i min?den ser nästan lite wellenrandig ut på den bilden men jag kan garantera att den inte är det minsta randig i verkligheten. kanske hon hade färgat ojämnt![]()
hur går det med färgandet sacha? du är hemskt tyst idag![]()
If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?