Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Tisse skrev:
sus skrev:
Tisse skrev:Jahapp, så var man lite fattigare igen :oops:
Det verkar bli dyrt det här för Fantasiflickan :lol:
precis! Jag tror jag skrev Södertälje som ort!
Nu blev det ÄNU dyrare! Jag tog för lång tid på mig att trycka på köp så min inmatning försvann och helt plötsligt kostade det över 1000 kr!!!!!
(det kan bla ha berott på at jag råkade skriva in att jag ville ha 12 st saxar...)
Av Jenny
sus skrev:
Tisse skrev:
sus skrev:
Tisse skrev:Jahapp, så var man lite fattigare igen :oops:
Det verkar bli dyrt det här för Fantasiflickan :lol:
precis! Jag tror jag skrev Södertälje som ort!
Nu blev det ÄNU dyrare! Jag tog för lång tid på mig att trycka på köp så min inmatning försvann och helt plötsligt kostade det över 1000 kr!!!!!
(det kan bla ha berott på at jag råkade skriva in att jag ville ha 12 st saxar...)
:rofl:
Jag tog faktiskt bort lite så det blev inte öööver 600:- iaf!
Användarens profilbild
Av Fina
Fan. Jag hatar att vara fattig. Jag vill OCKSÅ bunkra från panduro! :evil:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag ska inte, jag ska inte.....

Fast hur mycket mer kul kan det finnas.....springer ju i deras butik en gång i veckan nästan....farligt med en Panduro nära arbetsplatsen. Och nu måste jag dit nästa vecka också för tyget jag beställt hade visst kommit in....

O mina pengar försvann ju på Ohlssons tidigare idag iallafall :roll:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Faktiskt inte en pinal... 8) :vågen:

(Men då fick jag iofs hem ett paket m cardstock och lite andra skoj scrapbooking-prylar så sent som förra veckan... :wink: )
Användarens profilbild
Av Kotten
Vi har precis fått en Pandurobutik i stan, så jag ska nog titta in där någon gång. Men jag är rädd för att jag mest kommer att köpa lite blandat dräfs som bara kommer resultera i fler oavslutade projekt. :roll:
Användarens profilbild
Av karinmaria
Fresta mig inte - min plan var att köra ut till panduro i skärholmen med mitt nya körkort i helgen, men det bidde inget körkort :cry: och pengarna måste gå till ny uppkörningsavgift :twisted:

Men jag kanske ska kika in på hemsidan och plåga mig själv lite grann ändå :roll:
Av Jenny
fantasiflicka skrev:Jag höll mig under 300 kr-strecket! 8) 8)
Men då fick det inte plats någon fyndlåda...det grämer mig... :? :?
Men Guuuu vilken tur att du inte handlade för mer, då har du ju råd med mitt också!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Tisse skrev:
Men Guuuu vilken tur att du inte handlade för mer, då har du ju råd med mitt också!
Fresta icke mitt tålamod...unga dam! nästa gång kommer jag inte "tipsa" er när det är REA :nono: :twisted: :twisted:
Av Jenny
fantasiflicka skrev:
Tisse skrev:
Fresta icke mitt tålamod...unga dam! nästa gång kommer jag inte "tipsa" er när det är REA :nono: :twisted: :twisted:
:rodna: f´låt
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Tisse skrev:
fantasiflicka skrev:
Tisse skrev:
:rodna: f´låt
Jag tänkte väl det...ni kan allt slänga ur er lite kaxigheter men när det väl kommer till kritan är ni förslavade under pyssel- :twisted: att ni inte vågar!"Moahahahaha moahahaha!" :twisted: :twisted:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag handlar ingenting... men om det är så att fantasiflicka får betala kalaset kan jag säkert hitta lite smått och gott : :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag kommer inte in på sidan så för mig blev det mycket billigt!
Användarens profilbild
Av little_me
REA PÅ PANDURO????? Hur har jag kunnat missa det???!! :shock: Skyndar dit..avlägger rapport sen!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?