Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
Nu har jag problem här...
Hade ju tänkt ut det så bra?
Skulle köpa en låååång sjal - blå
sälja Montrealen för att inte ha två så långa sjalar som bägge e blåa. Köpa en lång Lars för att kunna knyta med knuten på magen....
men det går ju i stöpen för att jag isåfall måste specialbeställa iom att didy inte kommer i så långa längder! :cry: och jag vill inte ha en NY jag vill ha en begagnad, gossig, en som e lika goo som den jag isf skulle sälja, min 4.7a... :cry:
hur ska jag nu göra? jag älskar ju min Lars, den är ju helt underbar, men jag behöver den inte än på länge...
Det känns ju som att om jag ska ha en vävd sjal att knyta på magen vid omslutet så är det ju bara hoppediz som gäller? jaja, jag vet jag får skulla mig själv att jag e fet, men det är så tråkit....
Jag hade ju räknat ut det så bra....så blir det så fel...det blir både för dyrt och för omständigt att speca en 8a från didy tycker jag.....och jag vill inte köpa nytt heller... :(
Användarens profilbild
Av Elin G
Den långa BB Slen är ju skitlång, minst lika lång som hoppisarna. Finns det ingen sådan du gillar?
Användarens profilbild
Av Isanna
Elin G skrev:Den långa BB Slen är ju skitlång, minst lika lång som hoppisarna. Finns det ingen sådan du gillar?
Precis vad jag skulle skriva!

tintots.se skulle ta hem alla fina färger som finns nu! Bl.a den fina bruna! :love:

Men varför måste du knyta på magen då? Jag knyter alltid på ryggen, då finns det fler sjalar att välja på eftersom de flesta som säljs är 4.6:or, sen blir det billigare också! Ett tips bara för man vänjer sig snabbt med att knyta på ryggen.
Användarens profilbild
Av sacha42
en snygg BB-slen röstar jag på med. De är verkligen härliga, och snygga färger :D
Användarens profilbild
Av Panakeia
Elin G skrev:Den långa BB Slen är ju skitlång, minst lika lång som hoppisarna. Finns det ingen sådan du gillar?
det är ju just den färväxande bomullen jag vill ha, det är ju det som e grejen, annars kunde jag ju köpt nån hoppe, de har ju massor av fina färger, men ingen som är färgväxande bomull...

jag vill ha knuten på magen för att kunna sitta med sjalen på mig bekvämt, det tycker inte jag att ´jag kan annars...
Användarens profilbild
Av sirisirius
Panakeia skrev: jag vill ha knuten på magen för att kunna sitta med sjalen på mig bekvämt, det tycker inte jag att ´jag kan annars...
Kan du inte ha knuten i sidan istället för på ryggen då?
Användarens profilbild
Av Panakeia
sirisirius skrev:
Panakeia skrev: jag vill ha knuten på magen för att kunna sitta med sjalen på mig bekvämt, det tycker inte jag att ´jag kan annars...
Kan du inte ha knuten i sidan istället för på ryggen då?
njo...teoretiskt sett...*vill inte*
eh, du känner ju mig, jag har mina lustiga ideer, vettu, å detta är bara en sånn, jag vill knyta på magen,...punkt... typ...
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tycker att du ska specialbeställa en lång Lars! Skit i att det blir för dyrt. Det brukar jag göra när jag verkligen vill ha något.
Knut på magen :rock:
Knut på ryggen :evil:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?