Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
1
9%
3
4
36%
4
3
27%
5
3
27%
Användarens profilbild
Av April
#4969
Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas :-D

Kram
Senast redigerad av April den tor dec 29, 2005 19:57, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sarah
#5342
Den är lätt och smidig och riktigt snygg.
Inga krångligheter när man tar i och ur barnet.
har alltid min tjej på höften i pouchen och trivs jätte bra med det (hon också)

Men det känns som i alla fall min dotter sitter svajigt i den, jag har nästan alltid en hand i ryggen på henne. Skulle behöva ett mellan läge på den för den känns lite för stor men tigtar jag till den så får jag inte ner tjejen.
Har provat att ha henne på ryggen i den men det är sååå obekvämt, vet inte om jag gör något fel men det känns som bröstkorgen trycks ihop.
Användarens profilbild
Av Helena
#48183
Nu har vi en pouch i storlek M, som jag tänkte att främst min man skulle använda. Därför fick vi ta storlek M, men egentligen så skulle nog S passa mig bättre, för den blir inte riktigt tight nog för mig.

Jag är rätt positivt överraskad över pouchen, man kan liksom dra upp den mycket mer än jag trodde, så att även ett stort barn kan mysa inuti den. Och den är skön över axeln.
Användarens profilbild
Av Eir
#278003
Bärpåsar är helt klart min favorit och Maya wrap pouch är stadig i tyget och har bra passform. Jag använder en Small på största inställningen och det funkar suveränt. Det är så skönt att bara kunna dra på sig den och låta Isaac slinka ner där på en millisekund.
#7310332
Håller med om att den är liten, smidig samt stadig i tyget. Jag har en enmånaders här hemma som gillar närhet och att det rör sig - utan min Maya Wrap Pouch vet jag inte vad jag hade tagit mig till! Förmodligen haft på mig trikåsjalen dagarna i ända.. ;)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?