Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Sjalgarderobens betydelse i signaturen.

Ja, snälla skriv in vilka sjalar du äger, nu på momangen.
14
10%
Nej, jag tycker inte det spelar någon roll, du är Gurli i allfall.
28
20%
Jag läser ALDRIG andras signaturer.
5
4%
Njäää, lite kul, men inte så viktigt.
93
66%
Vadå sjalar?
1
1%
Användarens profilbild
Av norkmedoo
sacha42 skrev:
norkmedoo skrev:
sacha42 skrev:
norkmedoo skrev:
sacha42 skrev:
norkmedoo skrev:
Gurli skrev:
norkmedoo skrev:vadå sjalar? :shock: jag läser ALDRIG andras signaturer :roll:
eller njäää, lite kul, men inte så viktigt. 8) och nej, jag tycker
inte det spelar någon roll, du är Gurli i allfall
:heart: men snälla
skriv in vilka sjalar du äger, nu på momangen :wink:

å ena sidan och andra sidan :lol: ni vet väl att jag är våg 8)
He, he... jag tror jag är en coolkatt och sparar mina sjalar för mig sjäv, men nu rusar jag in och skriver barnens mallan namn och åldrar :D

:heart:
hehe, jag vet att du är det... mjau :loving:
:heart: fortsätter du såhär kan jag nog inte flytta :roll:
:shock: du sacha :heart: tycker inte du ska det! :heart:
möjligtvis bara om du flyttar lite närmre med ditt stora hjärta :heart: :heart: :heart:
mmm kommer du upp till norrland med familj på semester :roll: :heart:
tusan vilket underbart sidospår det här är :app:
- så gärna så gärna min vän :heart: :loving:
:vågen: ni måste komma!!! när har ni semester :app:
när?!?!?! :lol:
ja... i sommar :roll: :lol: :wink: :heart:
Användarens profilbild
Av Gurli
Frida med Mea skrev:Tycker det är roligare att se hur gamla och vad andra barn heter. Och med ålder är det kul om det står mer än 05 eller 06 eftersom det skiljer så mycket på bara några månader.
Ja det hr du rätt i. Tar bort mellan namnen och lägger till månaden dom är födda i också.
Användarens profilbild
Av Beatrice
Hehe, när jag såg den här tråden började jag förstås fundera på vilka sjalar du har, Gurli. Och jag tror att jag kan komma på iaf 6 stycken! :shock: Så sjalarna fastnar kanske i minnet ändå, även om de inte är med i signaturen. Eller så är det bara mig det är fel på. :roll:
Användarens profilbild
Av Gurli
Beatrice skrev:Hehe, när jag såg den här tråden började jag förstås fundera på vilka sjalar du har, Gurli. Och jag tror att jag kan komma på iaf 6 stycken! :shock: Så sjalarna fastnar kanske i minnet ändå, även om de inte är med i signaturen. Eller så är det bara mig det är fel på. :roll:
Spännande, vilka sjalar kommer du ihåg?
För tillfället har jag nämligen fyra långsjalar, en kortsjal, en elastisk och två ringsjalar.

(lägg märke till att jag inte anväde en enda smilie i mitt inlägg)

(fast det var grymt svårt att låta bli)
Av tigre
Gurli skrev:
Beatrice skrev:Hehe, när jag såg den här tråden började jag förstås fundera på vilka sjalar du har, Gurli. Och jag tror att jag kan komma på iaf 6 stycken! :shock: Så sjalarna fastnar kanske i minnet ändå, även om de inte är med i signaturen. Eller så är det bara mig det är fel på. :roll:
För tillfället har jag nämligen fyra långsjalar, en kortsjal, en elastisk och två ringsjalar.

Fat du àr vàl vàldigt bra pà att inte anvànda smilies? Det har jag reagerat pà, att det kommer fram endà liksom, det "skojiga"...
Användarens profilbild
Av Elina
Okej jag röstade på det första alternativet.. men nu när jag tänkt lite så ändrar jag mig tillatt det är skoj, men inte jätte viktigt.
Själv har jag inte haft det tills för nån dag sen...

Men som du säger, man vill se om man har samma smak, eller om det är nån man ska limma på för att de har någon av deras sjalar man vill ha Bild
Användarens profilbild
Av Beatrice
Gurli skrev:

Jag har ju förstås ingen aning om vad du har sålt och så men :roll: , here we go:
1 Easy sol, 1 turkos Easy, 1 typ rebozo två ihop eller Hoppediz timbuktu, nåt smalrandigt i alla fall och 1 Didy Eva. Sedan har du en salsaringsjal och så gissar jag på att du har Fjällnejlikan kvar av ringosarna och att då Krustisteln är såld. Men sen har du väl iaf en MT som Lycke sytt också? :hmm:

Jag provade att skriva ovanstående helt utan smilies, men det blev så seriöst och gav kanske intrycket att jag har en liten bok där jag skriver upp vad alla SB-are har för sjalar. OCH DET HAR JAG INTE!!! :oops: :wink:
Användarens profilbild
Av solanna
Det är egentligen helt oviktigt, men samtidigt är det lite kul att se vad andra har för smak. Lite som att snegla på bokhyllan eller skivsamlingen när man är hemma hos någon.

Ibland är det ju praktiskt också, som när man ska på sjalträff och kan be andra ta med vissa sjalar som man vill klämma på irl.
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
"Njää, lite kul, men inte så viktigt..."

MEN, det var ganska viktigt för mig i början av min sjalbarnskarriär faktiskt.

Men om frågan handlar om JUST DIG, så svarar jag heeelt ointressant! :wink: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Vida
Jag läser gärna vilken favvissjal ni har just nu
Användarens profilbild
Av Bönan
Jag skulel ha svarat alternativet "läser signaturen om barnen men hoppar över infon om sjalarna" om det hade funnits, typ.

Jag läser inte vilka sjalar som folk äger, det är lite ointressant att rapa upp alla sjalar man har, tycker jag alltså, men folk får gärna göra det så kan jag låta bli att läsa :-)

Däremot tycker jag det är kul när folk har länkar till bilder på¨deras sjalgarderob, då får man ju se hur alla sjalar ser ut!
Användarens profilbild
Av Eulalia
Lite kul, men inte så viktigt!
Kanske skulle vara av annan åsikt om jag ägde fler sjalar själv och hade mer bärerfarenhet... :hmm: .
Men vänta bara... jag kommer snart ikapp er :wink: !
Användarens profilbild
Av Soffi
Näe, kul men inte viktigt :D
Användarens profilbild
Av Jason
Jag hoppas inte! Tycker också det är kul att se vad andra har men inte nödvändigt. Vill hellre se live-bilder på sjalarna... :lol:
Användarens profilbild
Av Gurli
Beatrice skrev:
Gurli skrev:

Jag har ju förstås ingen aning om vad du har sålt och så men :roll: , here we go:
1 Easy sol, 1 turkos Easy, 1 typ rebozo två ihop eller Hoppediz timbuktu, nåt smalrandigt i alla fall och 1 Didy Eva. Sedan har du en salsaringsjal och så gissar jag på att du har Fjällnejlikan kvar av ringosarna och att då Krustisteln är såld. Men sen har du väl iaf en MT som Lycke sytt också? :hmm:

Jag provade att skriva ovanstående helt utan smilies, men det blev så seriöst och gav kanske intrycket att jag har en liten bok där jag skriver upp vad alla SB-are har för sjalar. OCH DET HAR JAG INTE!!! :oops: :wink:
Äsh, det är inget att skämmas över att du har en sjalbarnsbok. Den ska du vara stolt över.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?