Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Var bor du?

Stockholm
39
30%
Göteborg
23
18%
Malmö
7
5%
Uppsala
21
16%
Västerås
5
4%
Linköping
7
5%
Örebro
Inga röster
0%
Helsingborg
4
3%
Norrköping
2
2%
Jönköping
2
2%
Lund
12
9%
Umeå
6
5%
Gävle
Inga röster
0%
Av ninen
Helene skrev:Det var inte många alternativ för norra delen av sverige!
Hmm, jag tog bara dom största städerna, någonstans skulle ju gränsen gå. Kanske skulle lagt upp det på något mer geografiskt rättvist sätt...
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Tror också på Uppsala :wink:

(Och flyttar tråden till Bära Barn :wink: )
Användarens profilbild
Av cutypie
Röstar på Uppsala 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:Annat: På Sachas gård. :lol:
:rock:
Av Aelia
sacha42 skrev:
Isanna skrev:Annat: På Sachas gård. :lol:
:rock:
Verkligen :wink:
Användarens profilbild
Av Luna
Gullan skrev:Bor det inte många sjalare i Luleå?
deleine skrev:LULEÅ!!!!!!!!!!
Var finns det alternativet?????? :(
mimpen skrev:Jag är missnöjd, jag bor i Luleå...
Hur många Sjalare i Luleå finns det? undrar jag som oxå reagerade på att Luleå inte fanns med.

Jag bor i Borås så det blev ingen röst.
Användarens profilbild
Av sarahlc
Bild
Användarens profilbild
Av Linnea
Katharina skrev:Södertälje borde nog ha fått vara med tycker jag ;-)

Jag bor i Strängnäs kommun, så jag kan inte rösta ;-)
men om du ska på sjalträff åker du till stockholm så jag tycker att du hör hemma här :D
Användarens profilbild
Av marlene
vi är nog rätt många i luleå känns det, om vi sen får pite/boden med omnejd ocksåå till luleå blir vi ju ännu fler.

Väldigt ruskigt konstig lista... Det hade ju åtminstone kunnat vara ett alternativ typ "längre norrut" eller nått.
Av ninen
marlene skrev:vi är nog rätt många i luleå känns det, om vi sen får pite/boden med omnejd ocksåå till luleå blir vi ju ännu fler.

Väldigt ruskigt konstig lista... Det hade ju åtminstone kunnat vara ett alternativ typ "längre norrut" eller nått.
Ja som sagt... något skulle det ju var så jag drog till med STÖRSTA städer. Listan kommer härifrån http://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_över ... _folkmängd
Av ninen
Och jag tänkte faktiskt på Luleå, men det kom ju först på plats 24, så jag kunde inte riktigt rättfärdiga det :roll:
Användarens profilbild
Av marlene
ninen skrev:Och jag tänkte faktiskt på Luleå, men det kom ju först på plats 24, så jag kunde inte riktigt rättfärdiga det :roll:
Fast det är ju konstigt att inte ha nått alternativ norrut... jag räknar inte tex umeå som norrut det är ju nästan stockholm liksom :rofl:
Av ninen
marlene skrev:
ninen skrev:Och jag tänkte faktiskt på Luleå, men det kom ju först på plats 24, så jag kunde inte riktigt rättfärdiga det :roll:
Fast det är ju konstigt att inte ha nått alternativ norrut... jag räknar inte tex umeå som norrut det är ju nästan stockholm liksom :rofl:
Jag vet, jag vet... men jag var ju tvungen att följa någon slags logisk lista (är ju naturvetare...). Och storlekslistan blir ju så lång om man ska ta med nåt norröver :hide:

Fast jag visste att det skulle protesteras 8)

Förlåt Marlene :oops:
Användarens profilbild
Av sacha42
marlene skrev:
nu tar du i lite ialla fall. jag som kommer från ö-vik har ju nästan lika långt till luleå som till stockholm. Fast ja håller med om att det borde funnits ett alternativ med norr om Umeå :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?