Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

OK, tyvärr slutar inte historien där, utan i famnen med tutten i munnen, men ändå.

Jag ville ha lunch. Lillkillen ville sova. Jag lägger honom i sängen brevid köksbordet och hoppas på att få en liiten lugn stund iaf. Men ni kan ju gissa vad som hände...

Efter att ha tagit upp och lagt ner honom några gånger var han till slut inte nöjd med något, så jag hämtade ringsjalen. "Titta, nu plockar jag upp dig!" Varpå han tittar upp och ler!

Sedan grät han vidare i sjalen tills han fick somna med tutten i munnen istället, och jag har nu spillt minestronesoppa på honom. :ooops:
Användarens profilbild
Av deleine
:rofl: :rofl:
Okej förlåt att jag skrattar jag förstår att det var jobbigt vi har varit i ungefär samma situation...
Men jag ÄLSKADE avslutet med "och jag har nu spillt minestronesoppa på honom"

Självklart tror jag att du itne har skollat ditt barn..... Jag misstänker att soppan hann kallna medans du försökte söva barn. :)
Av Aelia
Oj då, så kan det gå :wink: Det gick bra eller?
Användarens profilbild
Av ernamalin
Ååååh, vad jag känner igen mig! (fast gällande spillandet så var det inte soppa här utan hallonkräm med mjölk).
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
:lol: :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
haha ja jag känner igen scenariot :lol:
Av surftrollet
Det värsta som hände var att vi båda fick byta byxor. ;) Men jag blev så glad åt att han log åt sjalen! :lol: Han vet att det är synonymt med att jag inte kommer försöka lägga ner honom på ett tag! Även om han sedan sov 45 min i famnen, men men. Måste lära mig amma i ringsjal.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?