Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hallå.

Om ni visste att hela er sjalgarderob skulle stjälas i natt(!) och ni bara kunde rädda TRE sjalar/selar av dem till era barn oavsett ålder på dem, vilka tre skulle ni välja och varför? (Eller låt hela rasket bli stulet och berätta vilka tre nya ni skulle köpa!)

Gradera dem inbördes. Ta gärna med vilka färger det är på dem också;-)

/Innana
Användarens profilbild
Av marlene
hmmm på första plats kommer nog min ERGO NG svart m cranberry foder. Skulle ev kunna bytas mot en denim, men jag är ganska nöjd med den ändå.

Andra plats kommer nog min bära barn lotusblomma, den har jag suktat efter läääääääänge.

Sen kommer nog min babybundler terracotta, så mjuk och gosig sjal till en bebis :lol:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
:hmm: Usch det var lite svårt att välja men så här blir det nog...

På första plats kommer den röda storken, den avlastar bäst och är så mjuk och go. (sorry easy!)

På andra plats kommer min breda duvblåa Babybundler. Underbar bebis- och myssjal! :heart:

På tredje och sista plats kommer Ergo NG. Svart/cranberry. Smidig, snabb och pappas favorit.

(glömde färgerna, nu tillagda)
Senast redigerad av sagogrynet den mån jan 22, 2007 17:22, redigerad totalt 1 gånger.
Av Aelia
Hmm, det var INTE lätt du....

På första plats kommer nog min easy ljung

På andra plats hoppis J/H

På tredje plats ergo demin :lol:
Av FiaLisa
1. Körsbärsröda skrynkelgåsen.
2. Bebina vattuman
3. Skulle köpa en ny Ergo.
Av dora
från garderoben skulle jag ta med mig:

1. ergon (vinrödsvart) - för den används mest nuförtiden.
2. hoppedizen havana - för det var den första sjalen jag köpte + att det är en långsjal.
3. ringo havssäv - för att ringsjal är smidigt och snabbt!

Bild
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Gah det där var svårt... Bara tre? Hm...

Stork Leo Marin, bara måste få vara kvar...
Patapumen Toddler är jag rätt kär i oxå
Men sen... Ringo Blåsippa ligger bra till just nu, men fråga mig om någon månad så kanske det har ändrats... :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av mimpen
Jag har bara fyra bärdon, så jag måste välja bort ett, skit så svårt!

1. Absolut måste jag ha kvar min Hoppediz Montreal även om jag sällan använder den. Det var min första sjal. Like it!

2. Min nya fina Didymos Ellips som är så snygg att jag inte vet till mig. Den får ingen sno...

3. Nu blev det svårt. Okej, maken blir nog ledsen för han använder bara Ergon, men för MIN del får den gå för min MeiTai som är så praktisk så här i vintertid.

Sen får jag nog köpa en ny ergo åt maken :)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
1. Min ljusrosa Moby. För att det var första sjalen och jag vill spara den tills Albert förhoppningsvis får egna barn. Och så finns väl inte färgen längre.

2. Min turkosa Easy. Favoriten, men har inte samma affektionsvärde som Mobyn. Därför kommer den på andraplats trots att det också är en färg som väl inte går att köpa längre.

3. Patapumen. För att det är den vi använder.
Användarens profilbild
Av Eld77
Min turkosa 4,2 easy får stanna - jag :heart: :heart: :heart: den sjalen! Perfekt längd för mig, mjuk och skön och lättknuten...
Sen Didy Lisa 4,2 för den är också jättemjuk och jättesnygg. Och till sist Ergon (en denim), för att det är så praktiskt med ett snabbknäppt bärdon.
Av Lotten
1. Ergon. Den bär vi mest med... eller rättare sagt sambon. Han söver Ivar i den varje kväll. Den har verkligen varit så himla bra! Jag tror att vi har använt den varje dag från det att Ivar var stadig nog. :D :D

2. Jag bär helst i min Hoppe Kapstadt 4.6. Den är så mjuk och gosig och perfekt att knyta omslut med, både på mage och rygg. :loving:

3. Min Stork Leo marine 5.2. Vacker och bra. Snyggare än Kapstadten men inte riktigt lika gosig än.
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
* Min regnbåge! Bild (en easycare regnbåge 4,7 meter lång)

* Min Osaka-ringsjal!

* Oj...nu blir det svårt... men det blir Fancy Fiona, en MT från Lycke med "underbara köregenskaper".

Min didymos Lisa är iofs den vi använder mest just nu men det känns ersättbar med en ny medan de andra tre är one of a kind!!!
Användarens profilbild
Av miriel
Lin skrev:Jättesvårt, för vissa älskar jag mer, men använder mindre nu när barnen är större... Tror jag väljer:

1. Ergo Denim (den som används mest nu)

2. Ringo Denim (den som används näst mest nu)

3 easycare Lava (min egentliga favorit som nästan aldrig används längre...)
Kan kopiera Lin rakt av! :lol:
Möjligtvis att jag byter ut Ringo denimen mot vår ringo hjortron (den är en trogen favorit)...men det är ett kanske, denim är skönare med tyngre barn,,, får fundera lite till på det.
:wink: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?