Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av LL
Tror ni man skulle kunna sy ringsjal av Ella roo. Dela en 5,2-meters och göra två sjalar med fransar i ena änden? Vad tror ni om detta: Längden, avlastningen och designen?

:?: :?: :?:
Användarens profilbild
Av Anna
Jag torr nog att den skulle bli jättesnygg och ha sådär lång och lyxig svans som gör sig så på kort, men jag skulle nog inte vilja dela en Ella roo eller antigua och göra ringsjal. Det känns som lite dyrt, för avlastningen blir nog itne så hemskt mycket bättre än med ett tyg från vanlig tygaffär är jag rädd. Då skullejag nog hellre välja att dela en 4.6m hoppis och få snygg, lång ch jättebra avlastande sjal.
Av LL
Tack snälla för svar! Jag är inte så händig med symaskinen och inte så van att knåpa själv... Men vad kul det är att göra ringsjalar! Kanske ska sälja min Ella Roo då (enda felet med den är ju att den är alldeles för lång för mina behov) och köpa tyg och förhoppningsvis få lite pengar över...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?