Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Någon som gillar orange?
Titta under Tragetuch och sedan Sonderpreise på www.didymos.de så hittar ni den här:
Bild

Jag antar att vi snart får se en på någon Sjalbarnsmamma?? :D
Användarens profilbild
Av boosten
My god! :love: Jag har inte gillat Wellenfärgerna så mycket, men den där var ju.. Himmelsk! :loving:
Användarens profilbild
Av Anso
Det verkar lovande, jag sitter och väntar på en blåaktig Wellen och nu verkar de ju i alla fall prova lite mer färger. *gnuggar händerna* :D
Av FiaLisa
Jag passar tyvärr inte i orange men hjälp vad snygg den är!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Anso skrev:Det verkar lovande, jag sitter och väntar på en blåaktig Wellen och nu verkar de ju i alla fall prova lite mer färger. *gnuggar händerna* :D
Men alltså, är det jag som är snurrig - eller finns det inte en wellen aqua eller något sådant? Alltså en som är blåare än vad den lila wellen är? Jag inbillar mig ju att jag sett en sån.

Tillägg efter googling: Tja, den var ju väldigt grön för att vara blå, aquan. Men jag tyckte att aubergin-wellen såg ut att ha en fin blå.
Senast redigerad av Kaffemoster den lör dec 30, 2006 08:40, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av boosten
Nu har jag mailat edenbaby och frågat om de kan ta hem.. :lol: Är för feg och för dålig på tyska för att våga köpa från leverantören.. :?
Användarens profilbild
Av boosten
Men OM man beställer från tyskland, nån som vet hur mycket frakten brukar gå på?
Användarens profilbild
Av Anso
boosten skrev:Men OM man beställer från tyskland, nån som vet hur mycket frakten brukar gå på?
Jag har beställy ifrån Didy tvån gånger och frakten går på ca 10 euro har jag för mig.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
boosten skrev:Men OM man beställer från tyskland, nån som vet hur mycket frakten brukar gå på?
9,50 euro står det på deras sida.
Av FiaLisa
Boosten, det är inte så svårt. Jag kan ingen tyska men lyckades ändå få hem en sjal från Didymos. Tyvärr, kanske jag ska säga, för den föll mig inte i smaken alls när den väl var här. ;-)
Användarens profilbild
Av Tiz
(får man tycka att en sjal är ful? Jag tycker att den ser ut som en gammal rökinpyrd sommarstugegardin...) :purskis: :hide:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Tiz skrev:(får man tycka att en sjal är ful? Jag tycker att den ser ut som en gammal rökinpyrd sommarstugegardin...) :purskis: :hide:
Jag är inte heller nån fan av orange men det där var bättre än min förklaring till hur den såg ut. I min tanke så tolkade jag den som en felfärgad blandning som enbart blivit dassig....
Användarens profilbild
Av boosten
Tiz skrev:(får man tycka att en sjal är ful? Jag tycker att den ser ut som en gammal rökinpyrd sommarstugegardin...) :purskis: :hide:
Men neeej, du missförstår den! Den är ju sådär alldeles härligt fulsnygg så man blir alldeles käär! :loving: Precis som gamla sommarstugegardiner. :wink:
Användarens profilbild
Av boosten
Är det förresten nån som kan läsa sig till om det är bråttom att beställa den, om det finns bara några exemplar, eller om det är lugnt att vänta ett par månader (förutsatt att förälskelsen kvarstår :wink: )?
Användarens profilbild
Av Tiz
boosten skrev:
Men neeej, du missförstår den! Den är ju sådär alldeles härligt fulsnygg så man blir alldeles käär! :loving: Precis som gamla sommarstugegardiner. :wink:
Ahaaa!! *fniss*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?