Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Veronica
Idag är jag gräsänka och min lilla skrutta tycker att det är urtrist hemma utan storebror. Inget liv i luckan liksom. Så det vara bara bära som dög.

Jag hade lite att pyssla med, så jag slängde upp henne på ryggen i min nyförvärvade Ergo denim :heart: och snart kände jag ett tungt, varmt huvud mot min rygg. Jag såg reflektionen av oss i fönstret och kunde smidigt justera huvudstödet. Helt fantastiskt, underbart, magnifikolorissimo!!!!

Urmysigt. Jag är helfrälst. :loving:
Användarens profilbild
Av sacha42
:vågen:
Användarens profilbild
Av johanna
:D Hurra! (Du menar med andra ord att jag behöver en Ergo, eller är det bara jag som tolkar ditt inlägg så? :lol:)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:vågen: :vågen: :vågen:

Synd du inte hade någon som kunde fotografera bara :roll:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Tjoho! :vågen:

Jag är också nykär i vår Ergo som kom häromdagen. Mycket bättre än jag trodde!
Och jag som trodde att Elsa inte var en sel-flicka efter fiaskot med patapumem, hon trivs som en fisk i ergon!
Användarens profilbild
Av Isanna
Härligt! Det är så mysigt att känna huvudet bli tyngre och tyngre mot ryggen! :heart:
Användarens profilbild
Av Veronica
johanna skrev::D Hurra! (Du menar med andra ord att jag behöver en Ergo, eller är det bara jag som tolkar ditt inlägg så? :lol:)
Det klart att du behöver en Ergo! Vad hände med den du hade? :lol:
Användarens profilbild
Av Veronica
kajsa kavat skrev::vågen: :vågen: :vågen:

Synd du inte hade någon som kunde fotografera bara :roll:
Ja, det var ju det då. Maken hade tom fräckheten att ta med sig kameran när han for, så jag kunde inte försöka ta själv ens. Hon såg helkul ut när jag la ner henne och hela Ergon, för då låg hon där på rygg på sängen med armarna och benen spretande ut i grodposition och sov fortfarande. :loving:
Av jenjen
Visst är det toppen!! :D
Jag som var så skeptisk i början bara ÄLSKAR min ergo nu :heart: :heart:
Den har varit med på luciafest, julmarkan, långpromenad och fungera som soplats varenda dag här hemma senaste veckan!!!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?