- sön dec 03, 2006 10:57
Har ju i en månads tid försökt hitta nåt (ej BB) att bära lillan i då hon vill bli buren hela tiden. Provade moby först som varken hon och jag gillade. För mycket tyg och för varmt för oss. Sen provade vi ergo som hon accepterade efter några försök och efter att jag sytt in den lite. Den har vi mycket utomhus nu. Så kom min easyhug i fredags och den accepterade hon direkt.
Nu på morgonen när hon vart uppe ett tag och "lekt" mm och började bli lite trött så la jag henne på sängen medan jag tog på mig sjalen. Och medan jag tog på mig sjalen blev lillan så glad mitt i tröttheten. Bara log och sprattlade hela hon. När jag lyfte upp henne i sjalen somnade hon direkt! Jag är så himla glad för att hittat en sjal som både honoch jag älskar!
Nu på morgonen när hon vart uppe ett tag och "lekt" mm och började bli lite trött så la jag henne på sängen medan jag tog på mig sjalen. Och medan jag tog på mig sjalen blev lillan så glad mitt i tröttheten. Bara log och sprattlade hela hon. När jag lyfte upp henne i sjalen somnade hon direkt! Jag är så himla glad för att hittat en sjal som både honoch jag älskar!
Mina underbaringar:
Storskrutt 0608
Skorpan 0802