[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 413345
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Provdocka? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Marion
Jag har en docka som motsvarar ett barn i 3-4 månaders ålder. Den har mjuk kropp men hårda armar och ben = jättebra då dockan har inga problem med att sitta i grodposition. Ett tips kan vara att fylla kroppen med ris eller annat tungt (som går att plocka ut vid behov, t ex om Samuel skulle få för sig att bada dockan) om dockan ska vara med på sjalinstruerande.
Tips om var du kan köpa en sådan docka har jag inga, jag fick min docka av mina syskon som hade den när de var barn.
Användarens profilbild
Av Annika80
Michelle har en med mjuk kropp och hårda armar och ben, som är ganska stor (som en 2-4 mån baby) Rock a bye Chou chou heter den, men den kostar en slant.
Den är iklädd Amys för små bebiskläder och funkar super att provsjala med.
Användarens profilbild
Av 4ungar
Min första tanke var också en chou chou docka men som Annika80 påpekade så kostar de endel. :?
Användarens profilbild
Av Mi
Jag har en rubens docka.. Emil :D Perfekt!
Användarens profilbild
Av Aurian
Sen finns det underbart söta dockar på www.rehatek.se (i vänstra menyn en bit ner står det produkter, klicka på Komikapp och sedan dockor :loving:

Jag har visserligen inte testat att knyta upp Devins docka, men det borde inte vara något problem (kan inte testa nu eftersom han har den hos sig när han sover just inatt :lol: )
Användarens profilbild
Av Aurian
Den här :heart: tex:

Bild
Av Aelia
Froggie skrev:Sen finns det underbart söta dockar på www.rehatek.se (i vänstra menyn en bit ner står det produkter, klicka på Komikapp och sedan dockor :loving:

Jag har visserligen inte testat att knyta upp Devins docka, men det borde inte vara något problem (kan inte testa nu eftersom han har den hos sig när han sover just inatt :lol: )
Hmm, jag hittar inget på denna konstiga sida :shock:
Användarens profilbild
Av Aurian
Aelia skrev:
Froggie skrev:Sen finns det underbart söta dockar på www.rehatek.se (i vänstra menyn en bit ner står det produkter, klicka på Komikapp och sedan dockor :loving:

Hmm, jag hittar inget på denna konstiga sida :shock:
Till vänster på skärmen, ser du vit text på det blåa? Nästan längst ner står det "Våra produkter" och under det "Komikapp" (som är klickbar) Klicka på det ordet och så får du upp massa nya saker, gå ner några rader och klicka på "Dockor".
Användarens profilbild
Av Helen
Nej, Det är inte Rubensdockor. Det är Joykdockor.
Jag tog in sådana som vi hade som " barn" på mässan i höstas.
Bra att knyta med... jag har för mig att rek. utpris ligger på runt 500kr för de stora och 400kr för de små.
Joykdockorna är lite tyngre i rumpan än Rubens. ( de jag känt på)

Här är dockorna jag köpte.. den leende dockan i mitten är min lilla tjej.
Bild
Användarens profilbild
Av Siena
De där dockorna som Helen visar på foto (Joykdockor) instruktionsknöt jag lite med under Malmömässan. De var bra, lite tyngd i rumpan så de "satt" i sjalen! Fast om man knyter på magen är det bra att ha en liten mössa på dem, håret kittlade en i näsan :lol:

Men kan någon ge mig en länk till dessa Ruben-dockorna?! Jag måste ju se min sons namne!
Användarens profilbild
Av Mi
Jag har en liten Emil, den stora blir för klumpigatt knyta med (tror jag :roll: )
Användarens profilbild
Av Helen
Siena skrev:De där dockorna som Helen visar på foto (Joykdockor) instruktionsknöt jag lite med under Malmömässan. De var bra, lite tyngd i rumpan så de "satt" i sjalen! Fast om man knyter på magen är det bra att ha en liten mössa på dem, håret kittlade en i näsan :lol:

Men kan någon ge mig en länk till dessa Ruben-dockorna?! Jag måste ju se min sons namne!
Jag tyckte tyngden passade bra till dockorna. Vi gick där och klappade dockorna i baken. :lol: Precis som man klappar om en liten en.
Det där med mössa när man bär fram är inte fel! Hu vilka dockor till att ha hår! Som tur var hade vi en mössa med oss.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?