Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elina
I fredags var jag i skolan och gjorde prov ( skolan ligger 45 minuters bilväg hemmifrån ) Janne var hemma med alla 3 barnen för första gången. Han skulle mata Märtisen, snart 4 månader med min urpumpade mjölk i flaska, hon hade aldrig flaskat förut...

Jag var hemmifrån i 5 timmar och allt hade gått sååå bra. När jag kom hem ser jag till min glädje att han bär henne i mt´n.
Otroligt dåligt knyten, men ändå, han gjorde det själv! Annars är det alltid jag som knyter både sjal och mt på honom.

Han berättade att han hade burit henne mest hela dan, och det var nog därför allt hade gått så bra!
Och ätit all mjölk utan krångel hade hon oxå gjort, och de stora barnen hade vart snälla... :heart:

*GLAD*
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vad härligt! Här hemma har jag inte lyckats få sambon att bära med vare sig det ena eller andra än.
Men skam den som ger sig. Han har ju inte varit hemma ensam med dem så ofta än.
Användarens profilbild
Av Siena
Så underbart! Härligt att kunna lämna och veta att allt går på som vanligt!

Hoppas provet gick lika bra för dig som dagen med barnen gjorde för din man!
Av Christer Romson Lande
Annika80 skrev:har inte lyckats få sambon att bära med vare sig det ena eller andra än.
Bär han med armarna? (Alltså utan några hjälpmedel?) Hur länge i sträck? Kan det (hemska tanke!) vara så enkelt som att han inte behöver någon sjal ännu?

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?