Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Min sambo som tycker att sjal=hippe och alltid har sagt att han vägrar prova sjalen för att att han skulle känna sig som Thomas DiLeva bad mig knyta upp Clara på hans mage idag! :shock: Jag blev helt chockad och frågade om han inte skulle ha mei taien istället (den har han iaf provat en gång förut) men han skulle ha sjal! Tyvärr var sjalbarnet lite hungrigt, väldigt trött och inte så samarbetsvilligt, men han tyckte iaf att det var mysigt! :D
Användarens profilbild
Av solanna
Härligt! :vågen:

Min man var också skeptisk i början, men har nu insett sjalandets många fördelar. Fram för fler sjalpappor! :D
Användarens profilbild
Av cutypie
Vad kul!

Min man tyckte också ibörjan att sjalar är lite hippie,
sen ville han plötsligt ta dottern i sjal när vi skulle på utflykt....

Plötsligt händer det :lol:
Hoppas sjalbarnet är mera samarbetsvillig nästa gången!
Användarens profilbild
Av ernamalin
Hi hi!

Gud så underbart! sambon här har också så smått börjat bli intresserad, han vill har hjälp ibland att testa olika sjalar eftersom jag säger att det är så himla bra.

Ja, som cutypie sa: plötsligt händer det!
Kanske tajm att köpa en trisslott också :D
Användarens profilbild
Av Elina
Härligt!!

Min gubbe har varit positiv till att bära redan från start, bar Wille när han var liten och Märta första gången när hon var några timmar gammal...
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
ernamalin skrev:Hi hi!

Gud så underbart! sambon här har också så smått börjat bli intresserad, han vill har hjälp ibland att testa olika sjalar eftersom jag säger att det är så himla bra.

Ja, som cutypie sa: plötsligt händer det!
Kanske tajm att köpa en trisslott också :D
Nej du, trisslotter köper jag bara när jag känner mig lättlurad! :lol:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?