Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Fredrik
Kajsa, pm besvarat 8)

Och tack till alla som kommer med råd om butiker etc. Det uppskattas verkligen.

Det är inte svårare än att det såg väldans bekvämt ut för både er själva och era barn när ni dök upp på mässan och pratade med oss :D

/Fredrik
Användarens profilbild
Av sacha42
har du kollat in på www.meitaibarn.se de har ju MTs med :D
Av Fredrik
sacha42 skrev:har du kollat in på www.meitaibarn.se de har ju MTs med :D
Japp, panakeia, tipsade om den lite högre upp.

Men men, först får vi se om en viss moderator tar på sig ett syarbete :wink:

Om inte så lär det bli en beställning från meitaibarn, då det känns bättre att handla därifrån, även om det kan bli en pytteliten slant dyrare.

/Fredrik
Av Fredrik
Tväråna skrev:Hurra!

Infiltrationen i pappa-världen har börjat :twisted:
Lova att du lägger upp bild på dig i grym camo-MT på pappaforumet sen, Fredrik.
Jag sträcker mig längre än så och lägger ut bild även här :wink:

Hoppas det här är början på ett långt och mysigt samarbete, våra sajetr emellan :D

/Fredrik
Av Fredrik
Hepp!

Igår när jag kom hem från jobbet så låg där ett shiny paket från en av sjalbarns trevliga moddar och väntade på mig. Visst var det min Mei Tai som hon hade vart vänlig nog att sy åt mig!

Vi fick faktiskt prövat den kl 22 på kvällen när Ella vaknade och det var ju superkul. Testade en magknytning först och efter att ha kinkat i ett par sekunder så verkade hon därefter helnöjd med att sitta såpass tätt och gosigt med mamsen :rock:

Ska ta och fixa lite bilder på hela härligheten och lägga upp här så ni får se en stolt pappa och världens sötaste MT-lilltjej :loving:

Så ni ser, vi papps på Pappaforum.se kan faktiskt ändra oss till det bättre :wink:

Mvh,

Fredrik
Användarens profilbild
Av Ester
Fredrik skrev:Hepp!

Igår när jag kom hem från jobbet så låg där ett shiny paket från en av sjalbarns trevliga moddar och väntade på mig. Visst var det min Mei Tai som hon hade vart vänlig nog att sy åt mig!

Vi fick faktiskt prövat den kl 22 på kvällen när Ella vaknade och det var ju superkul. Testade en magknytning först och efter att ha kinkat i ett par sekunder så verkade hon därefter helnöjd med att sitta såpass tätt och gosigt med mamsen :rock:

Ska ta och fixa lite bilder på hela härligheten och lägga upp här så ni får se en stolt pappa och världens sötaste MT-lilltjej :loving:

Så ni ser, vi papps på Pappaforum.se kan faktiskt ändra oss till det bättre :wink:

Mvh,

Fredrik
bildbildbild!!!! :eld:
Användarens profilbild
Av solanna
Jag säger detsamma: bildbildbildbildbildbild..... :eld: :eld: :eld:

Och så grattis till en finfin MT förstås! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
solanna skrev:Jag säger detsamma: bildbildbildbildbildbild..... :eld: :eld: :eld:

Och så grattis till en finfin MT förstås! :D
Grattis och bild :rock:
Av Fredrik
Hahaha, det kommer, det kommer :hello:

Men en annan är på jobbet just nu så det får vänta tills ikväll!

Men om ni inte kan hålla er tills dess, ta en kik på lilltjejens senaste tur till morfäräldrarna i norge: Ja, det var skikkelie kosligt her i Norge! :lol:

/Fredrik
Användarens profilbild
Av Ester
Fredrik skrev:Hahaha, det kommer, det kommer :hello:

Men en annan är på jobbet just nu så det får vänta tills ikväll!

Men om ni inte kan hålla er tills dess, ta en kik på lilltjejens senaste tur till morfäräldrarna i norge: Ja, det var skikkelie kosligt her i Norge! :lol:

/Fredrik
ojojoj - vad vackert det såg ut där med vyn utanför bassäng-fönstren

och vilken liten modell - helt bedåååårande!!! :heart:
Av Fredrik
Hejsan hoppsan!

Istället för att posta bilder här så hänvisar jag er till den lilla recension jag skrev på Pappaforum.se av MT'n som vi fick hem igår. Så kika in i tråden nedan för lite läsning och bilder på Ella i sin första, men inte sista, MT :heart:

Tråd med MT-recension på Pappaforum.se

Och tack för all positiv uppmärksamhet!

Kram på er :D

/Fredrik
Användarens profilbild
Av Ester
nu har jag kollat in den URSNYGGA MT`N!!!!! :shock:

vad fick du betala för den?

vill ha!!!

såååååå jädrans snygg!!!!!! :love:
Användarens profilbild
Av sacha42
underbara bilder på jäntan!! ser skikkli kosligt ut där. Ni ser ut att ha haft det kämpe göj!! :D

fina bilde på MTen men lite små!! vill ha större så man ser den Bra :nono: :wink:

såg nu att de gick att förstora dem!! underbar MT :loving: och din lilla pike är bedårande :loving:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?