Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotti
"Mamma snål" :rodna: (eller ekonomisk, beror på hur man ser på saken :wink: :D ) tyckte att de tillhörande velour byxorna från Me&I var för dyra så jag köpte 80 cm brun velour från Panduro och knåpade ihop två par till tjejerna! (tjänade ca 250-300:- på det!)

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jättefina :D Kul att tjäna pengar också!
Användarens profilbild
Av VenusLi
Vad fina, passar bra till klänningarna och dina fina flickor!
Användarens profilbild
Av Maerion
Smart! Ser ut att vara samma nyans också! Snygga! (modellerna går inte av för hackor de heller! ) :lol:
Användarens profilbild
Av boosten
Hm, jag hade samma funderingar, men jag beställde dem ändå, tänkte att jag kommer ju aldrig att hitta velour i samma fina färg.. Men Panduro alltså, ska hålla det i minnet! :wink:
Av MammaTess
Men jag hittar inte det på deras hemsida :( var kan man mer köpa det någonstans via internet?
Användarens profilbild
Av lenaj
Å vad snygga!!!! Såg ju lika proffsiga ut som köpta!! Och kan man tjäna 250-300 spänn på at sy själv så är det ju helt perfekt!!!!!
Användarens profilbild
Av lotti
florin skrev:Jätte snygga!!!! Jag tyckte oxå att Me&i byxorna var på tok för dyra så jag fixade oxå egna :D

Säljer Panduro velour??? I villka färger och vad kostar den?
Hmm...ja vad kostade den? :hmm: Runt 160:-/m, kan det stämma?? Kommer inte i håg vilka fler färger mer än klar röd och klar blå! Ska kolla nästa gång jag kör dit!!!
Användarens profilbild
Av lotti
MammaTess skrev:Men jag hittar inte det på deras hemsida :( var kan man mer köpa det någonstans via internet?
Nej och inte i katalogen heller....det kanske bara var ett tillfälligt parti?? Köpte på Väla i Helsingborg i alla fall!! :D
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jättefina byxor. Hur söta som helst.
Av MammaTess
lotti skrev:
MammaTess skrev:Men jag hittar inte det på deras hemsida :( var kan man mer köpa det någonstans via internet?
Nej och inte i katalogen heller....det kanske bara var ett tillfälligt parti?? Köpte på Väla i Helsingborg i alla fall!! :D

Men måste ringa dem och fråga....isåfall blir det iväg med ilfart till Väla...*snyft* jag var ju där igår....
Användarens profilbild
Av Monia
Så fint det blev Lotti! :rock: Och barnen är bara så bedårande :love:
Jag har också köpt det bruna velourtyget på Panduro men det ligger så fint i garderoben :oops: Köpte du muddarna där också. När jag köpte mitt tyg så fanns det inte mudd i brunt.
Användarens profilbild
Av Ewoney
Åh vad gosiga dom ser ut!

Jättefina byxor, passar ju hur bra som helst! Smart av dig!

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?