Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
Isanna skrev: Och jag som försöker kravla mig ur det bubbelgumsrosa träsket blev glatt överraskad! Den var fiiiin ju! Ska man våga förboka eller finns det risk att den är ful irl? :?
Om man inte tycker om den i färgerna när den kommer så packar man inte upp den och därmed har du rätt att lämna tillbaka den :wink: Vågar man inte så vinner man inte juuhee :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
fantasiflicka skrev:
Isanna -sjalbarn rockar skrev:Och jag som försöker kravla mig ur det bubbelgumsrosa träsket blev glatt överraskad! Den var fiiiin ju! Ska man våga förboka eller finns det risk att den är ful irl? :?
jag tänker lite såhär...Att det är en himla massa som förbokar verkar det som och ALLA dessa kan ju inte vara nöjda... :roll: 8) Det är då man steppar in och annonserar att man "kan tänka sig att frigöra er andra köpgalningar från sjalstackarn..." :twisted: :twisted:

Precis! Den tanken har slagit mig också! 8) Men då får vi kanske slåss du och jag fantasiflicka, och det vill jag ju inte! Så jag gör ju skalbarn en brörntjänst om jag förbokar och därmed bibehåller sjalbarnsfriden! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:
fantasiflicka skrev:Och jag som försöker kravla mig ur det bubbelgumsrosa träsket blev glatt överraskad! Den var fiiiin ju! Ska man våga förboka eller finns det risk att den är ful irl? :?
jag tänker lite såhär...
Att det är en himla massa som förbokar verkar det som och ALLA dessa kan ju inte vara nöjda... :roll: 8) Det är då man steppar in och annonserar att man "kan tänka sig att frigöra er andra köpgalningar från sjalstackarn..." :twisted: :twisted:

Precis! Den tanken har slagit mig också! 8) Men då får vi kanske slåss du och jag fantasiflicka, och det vill jag ju inte! Så jag gör ju skalbarn en brörntjänst om jag förbokar och därmed bibehåller sjalbarnsfriden! :D[/quote] :lol: ja, det var en fin tanke :wink: btw hur är 4,7 i jämförelse med didys 6or?? är det ungefär lika långa eller är easyn längre så att jag kommer få asmkt tyg över om jag knyter rygg??
Användarens profilbild
Av Isanna
Bina skrev:
Isanna skrev: Och jag som försöker kravla mig ur det bubbelgumsrosa träsket blev glatt överraskad! Den var fiiiin ju! Ska man våga förboka eller finns det risk att den är ful irl? :?
Om man inte tycker om den i färgerna när den kommer så packar man inte upp den och därmed har du rätt att lämna tillbaka den :wink: Vågar man inte så vinner man inte juuhee :lol:
Ännu ett klokt svar! Men det känns lite fel på nåt vis. Men det ör skönt att veta att möjligheten finn om utifall att den skulle vara mindre snygg.
Användarens profilbild
Av Isanna
sacha42 skrev: :lol: ja, det var en fin tanke :wink: btw hur är 4,7 i jämförelse med didys 6or?? är det ungefär lika långa eller är easyn längre så att jag kommer få asmkt tyg över om jag knyter rygg??
Ska jag mäta min 4,7 sol och 4,2 turkosa åt dig?
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:
sacha42 skrev: :lol: ja, det var en fin tanke :wink: btw hur är 4,7 i jämförelse med didys 6or?? är det ungefär lika långa eller är easyn längre så att jag kommer få asmkt tyg över om jag knyter rygg??
Ska jag mäta min 4,7 sol och 4,2 turkosa åt dig?
jatack :D
Användarens profilbild
Av sacha42
och du Isanna, du får jättejärna jämföra med dina didysar med :D har inget måttband här nere :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
sacha42 skrev:och du Isanna, du får jättejärna jämföra med dina didysar med :D har inget måttband här nere :roll:
Här kommer måtten:

4,7 Easy Sol = 4,97 cm (välanvänd)
4,2 Easy Turkos = 4,48 cm (lite mindre använd)
Storlek 6 Didy Iris = 4,62 cm (välanvänd)
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:
sacha42 skrev:och du Isanna, du får jättejärna jämföra med dina didysar med :D har inget måttband här nere :roll:
Här kommer måtten:

hmm kanske en 4,2 skulle räcka åt mig då, vill ju kunna knyta omslutet :roll: har du räknat med didysens snedskurna ändar?
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Isanna skrev:
fantasiflicka skrev:
Isanna -sjalbarn rockar skrev:Och jag som försöker kravla mig ur det bubbelgumsrosa träsket blev glatt överraskad! Den var fiiiin ju! Ska man våga förboka eller finns det risk att den är ful irl? :?
jag tänker lite såhär...Att det är en himla massa som förbokar verkar det som och ALLA dessa kan ju inte vara nöjda... :roll: 8) Det är då man steppar in och annonserar att man "kan tänka sig att frigöra er andra köpgalningar från sjalstackarn..." :twisted: :twisted:

Precis! Den tanken har slagit mig också! 8) Men då får vi kanske slåss du och jag fantasiflicka, och det vill jag ju inte! Så jag gör ju skalbarn en brörntjänst om jag förbokar och därmed bibehåller sjalbarnsfriden! :D
Keep the peace! :peace: det är bra det! :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
sacha42 skrev:
Isanna skrev:
Här kommer måtten:

hmm kanske en 4,2 skulle räcka åt mig då, vill ju kunna knyta omslutet :roll: har du räknat med didysens snedskurna ändar?
Jag mätte längs ena långsidan. Men tänk på att det är liiite knöligare att knyte en Easy eftersom den inte har snedskurna ändar.
Användarens profilbild
Av Clifford
sacha42 skrev:hur är 4,7 i jämförelse med didys 6or?? är det ungefär lika långa eller är easyn längre så att jag kommer få asmkt tyg över om jag knyter rygg??
Jag har en didy strl 6 och jag tycker att easyn är nååågot längre, men inte överdrivet längre. Jag skulle köra på en 4,7... Jag hade en 4,2 förut och kunde inte alls göra omslutet om jag inte ville ha knuten bak, förstås. Jag är 175 lång och väger dryga 56 kilo... Men om man barabarabara bär på ryggen så är väl en 4,2 bra. :)
Användarens profilbild
Av sacha42
Pernilla J skrev:
sacha42 skrev:hur är 4,7 i jämförelse med didys 6or?? är det ungefär lika långa eller är easyn längre så att jag kommer få asmkt tyg över om jag knyter rygg??
Jag har en didy strl 6 och jag tycker att easyn är nååågot längre, men inte överdrivet längre. Jag skulle köra på en 4,7... Jag hade en 4,2 förut och kunde inte alls göra omslutet om jag inte ville ha knuten bak, förstås. Jag är 175 lång och väger dryga 56 kilo... Men om man barabarabara bär på ryggen så är väl en 4,2 bra. :)
jag bär mest på ryggen, mest omslutet :roll: men ibland så blir det ju maggbärning med. så en 4,7 blir nog bra då :D tack för hjälpen alla :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Elina skrev::floet2:

vet en till som bokat.....
:iagree: :ooops: :floet2:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?