Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vem bär Sjalbarnet mest?

Sjalpappan
18
12%
Sjalmamman
132
88%
Annan - sykon, farfar, granne eller vem det må vara
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av Luna
Hemma hos oss är det Sjalpappan som bär vårt Sjalbarn mest. Jag som Sjalmamma tycker det är toppen och är glad att jag hittade hit och inspirerades att prova. Ännu gladare är jag att min sambo hakade på bärningen och är den som bär mest.:vågen:

Nu är jag nyfiken på vem som bär era Sjalbarn. Räkna in bärpåsar, selar, andra bärdon och famnen i sjalbärning när ni röstar. Vem bär Sjalbarnet mest?
Användarens profilbild
Av sacha42
DEt är jag sjalmamman som bär mest av den anledningen att jag är hemma med Alva mest, tätt följd av sjalpappa och sist vänner och släkt :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag bar/bär mest i vår familj.
Användarens profilbild
Av Tinker
Sjalmamman som bär mest här hemma.
Mannen tycker det är "omanligt". :wink:
Av mie
Jag bär mest för det är jag som är hemma med barnet. dessutom reser pappan i jobbet och är inte hemma så mkt.

Väl hemma bär han dock i sele, sjal eller vad jag nu ger honom för bärhjälpmedel!

/mie
Användarens profilbild
Av jag71
JAg bär mest men sambon bär en hel del han också. Han köpte faktiskt en egen ergo (jag har ingen så jag lånar hans) tidigare i år. Sen är det ju så att om man har tre små sjalbarn så är det svårt att bära alla samtidigt, två går bra men tre... så vi bär båda två.
Användarens profilbild
Av amöba
I år har pappan burit mest (i Ergo) eftersom han varit hemma med barnet. Jag bär inte några längre sträckor. Orkar inte med gravidmagen, eller kanske snarare gravidflåset... Men snart blir det att bära nyföding!!
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag bär absolut mest. Är vi på semester så brukar vi bära ungefär lika mycket.
Av Aelia
Det är jag som bär för det mesta. Är vi på semester, då är det pappa eller mormor som bär :wink:
Av Lotten
Jag bär nog mest för vi är ju ute på alla hundpromenader på dagarna. Eller, är det kanske sambon, för han bär ju mycket på helgerna och söver lillälsklingen i Ergon på kvällarna... :hmm: Nej, jag vet verkligen inte. På dagarna bär jag förstås mest, eftersom jag är hemma just nu, men när sambon är hemma bär han mest.
Användarens profilbild
Av Tinalqua
Just nu orkar jag inte bära.....med ichias och foglossningar och annat skit så bär jag ingenting. Så min man får bära. Men jag räknar med att ta igen det när bebisen är född.
Användarens profilbild
Av Vida
Den som är med lillan, bär lillan i sjal. Jag är hemma nu, så det är jag som bär mest på dagarna, lillans pappa bär mest på kvällarna...
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag bär. Jag är väldigt possesiv med Sanna :Hahaa: Min man bär när dom är ensamma (typ en gång i månaden) han tycker att det är varmt.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag bär mest, men det är för att jag tar hand om atlas på dagarna. om vi båda är med så bär magnus, både i sjal och ergo.
Användarens profilbild
Av Isanna
Sjalmamman bär sjalbarnet mest för att hon blir avis annars! :D Det är ju så mysigt att bära! Men sjalpappan sjalar godingen en hel den också.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?