Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Behöver hjälp med min Sutemi, lägger jag inlägget rätt här då?? I alla fall: sonen sover nu sött på ryggen, men han håller på att "tappa" huvudet. Hur sjutton får jag upp huvudstödet?? Håller på att dammsuga och springer dubbelvikt i huset så att han ska få lite stöd av min rygg i stället. Hjälp!?
Användarens profilbild
Av Helena
Är du ensam, så kan du tyvärr inte få upp huvudstödet själv. Ta en scarf eller sjal om barnets huvud och sedan brukar jag peta in scarfändarna under axelbanden och knyta fram.
Av Soldyrkaren
Vad trist! Är det likadant med Ergon? Ja, det är väl så man får göra i stället, använda någon liten sjal e.dyl
Användarens profilbild
Av Helena
Soldyrkaren skrev:Vad trist! Är det likadant med Ergon? Ja, det är väl så man får göra i stället, använda någon liten sjal e.dyl
Jag gillar min sutemi jätte mycket, men det där med huvudstödet borde försäljarna berätta om, så att man vet vad man köper.
Användarens profilbild
Av Alven
Soldyrkaren skrev:Vad trist! Är det likadant med Ergon? Ja, det är väl så man får göra i stället, använda någon liten sjal e.dyl
Ergons huvudstöd går utmärkt att få upp själv, om man är det minsta vig i armarna. :)
Användarens profilbild
Av marlene
Alven skrev:
Ergons huvudstöd går utmärkt att få upp själv, om man är det minsta vig i armarna. :)
Om det hänger löst vill säga, har man lyckats få ner det i fickan är det helt omöjligt åtminstone för mig.
Användarens profilbild
Av Alven
marlene64 skrev:Om det hänger löst vill säga, har man lyckats få ner det i fickan är det helt omöjligt åtminstone för mig.
Nä just det, det glömde jag att skriva! Har man pulat ner det i fickan är det kört... :?
Användarens profilbild
Av Kristina
hihi, jag kan faktiskt få upp huvudstödet ur fickan även när alma sitter på ryggen.. ;)
Användarens profilbild
Av Anna
samma här, jag får up det ur fickan på regon och fäst det om hugo somnar på ryggen.
Av Soldyrkaren
F*N rent ut sagt, vilket felköp! Hade jag ingen aning om. Skit också! Gillar den annars jättemycket. Håller verkligen med om att tillverkaren/återförsäljaren borde informera om det!
Av Soldyrkaren
Så, nu har jag lugnat ner mig lite. 8) Har någon bild på Ergon med huvudstödet uppdraget?
Användarens profilbild
Av Kristina
Soldyrkaren skrev:Så, nu har jag lugnat ner mig lite. 8) Har någon bild på Ergon med huvudstödet uppdraget?
Här har du en liten bild: Bild

Och här har du en hel bildserie på hur du använder huvudstödet: http://www.myfavoritebabycarrier.com/sh1.html
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?