Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Nu med Lukas nya säng så var det ju roligt med nytt bäddset också, och eftersom madrassbitarna i gavlarna också behövs kläs så fick jag sy eget för att matcha.

Här är resultatet:

Bild

Lukas är jättenöjd! "Bååååååååå" ropar han och pekar på båtarna :love:

Har även köpt tyg i grönt med nallar på som ska bli en liknande uppsättning :D
Användarens profilbild
Av Ester
fint - men Kajsa - jag vill inte vara nån moraltant men snälla ta ett annat kort som inte kan användas i fel syfte...bara en liten tanke...
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Elin skrev:fint - men Kajsa - jag vill inte vara nån moraltant men snälla ta ett annat kort som inte kan användas i fel syfte...bara en liten tanke...
Tack Elin! :oops: Tänkte mig inte för och såg inte ens hur illa den bilden hade kunnat användas...såg ju bara mitt hjärtegull leka på sin säng... :oops:
Nu är den ändrad med ny bild och fejk-kalsonger :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Jag fick några tygbitar över...blir det för mycket av ett tema om jag skulle sy fast dom på nån slags ram och ha som små båttavlor över sängen?
Användarens profilbild
Av Ester
Skogskajsa skrev:
Elin skrev:fint - men Kajsa - jag vill inte vara nån moraltant men snälla ta ett annat kort som inte kan användas i fel syfte...bara en liten tanke...
Tack Elin! :oops: Tänkte mig inte för och såg inte ens hur illa den bilden hade kunnat användas...såg ju bara mitt hjärtegull leka på sin säng... :oops:
Nu är den ändrad med ny bild och fejk-kalsonger :roll: :wink:
bra!!!!*pusta ut*

vill inte skrämmas men man vet aldrig vilka sjuka huvud som finns där ute i cyberrymden.

Vad STOR han är Lukie!!!! tänker mig fortfarande honom som en liten EC-bebis :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
Skogskajsa skrev:Jag fick några tygbitar över...blir det för mycket av ett tema om jag skulle sy fast dom på nån slags ram och ha som små båttavlor över sängen?
klart det inte blir! och skulle du tycka att det blev fr mycket i alla fall så är det ju bara plocka ner dem. :D
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
jag71 skrev:
Skogskajsa skrev:Jag fick några tygbitar över...blir det för mycket av ett tema om jag skulle sy fast dom på nån slags ram och ha som små båttavlor över sängen?
klart det inte blir! och skulle du tycka att det blev fr mycket i alla fall så är det ju bara plocka ner dem. :D
Ja men tänk om jag gör dem I ONÖDAN!! :shock: :shock: :shock: 8) :wink:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Elin skrev:Vad STOR han är Lukie!!!! tänker mig fortfarande honom som en liten EC-bebis :wink:
Ja me nästan! :lol:
Användarens profilbild
Av puppan
Jättefint! :D :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?