Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Puma skrev:Jag tycker att länken ovan hade en mycket bra (IQ-befriad) beskrivning till att göra dessa väskor. Efter att ha skrivit ut mönstret på papper så känns det som om jag kan göra hur många som helst... Sååå enkelt. Rita av på tyget, klippa ut och följa beskrivningen. Behöver inte mäta eller nåt. Visst var det lite pilligt att vända ut och in på allt när man sytt ihop det, men mycket bra resultat.Ja men den är på engelska bara, lite synd, för när jag ska sy så gillar jag beskrivning på svenska
Puma skrev:Annika 80: Med tanke på resultatet, så såg det inte ut som om du behövde den i alla fall.Tack, men då skulle du sett mig där med fodret när det skulle sys ihop med yttertyget jag kände mig helt IQ befriad och vände och vred på allt tusen gångerToppensnygg blöjväska!
Annika80 skrev:Ja men den är på engelska bara, lite synd, för när jag ska sy så gillar jag beskrivning på svenskaVarsågod
Puma skrev:Jag fick till en liten blöjväska enligt beskrivningen i länken ovan. Med beskrivningen gick det lekande lätt. Däremot så var tyget jag hade någon cm för smal för mallen så väskan blev lite smalare. Men jag får fortfarande i tre blöjor och en plastpåse m våtservetter.Jättefin! Hackar finns på Biltema också
Tyget är från en avkortad Bära Barn Lotusblomma (Ringsjal). Som etikett tog jag en sån där namnlapp som man stryker på för att märka upp dagiskläder. Jag satte också på en sån där hake, så man kan hänga på den på ringsjalen när man ska ut.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?