- sön jul 09, 2006 21:33
Nu börjar ryggknytandet lossna! Här är vi ute och luffsar!

Väntar andra sjalbarnet.
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Tänkte inte på det!! Inget vidare kanske, men visst är det härligt att vara ute! känner mig som en ny fri människa och lillan älskar det! Enda bekymret är att jag inte kommer åt att ta på henne mössan när den ramlar av (knytband hjälper inte) och att jag är bekymrad över hennes huvud när hon somnar. Har följt rådet jag fick att använda en scarf att staga upp huvudet med, men jag är rädd att hon hamnar så hon inte får luft eller blir strypt eller så. Det är lite svårt att se, men jag blir ju vigare allteftersom. Enormt fin sjal!Tackar och bockar allra ödmjukast, den är alldelens hemsydd! Oj oj vad glad jag blev!
printzezzan skrev:Hade precis samma undran och skulle precis till att fråga vad det är för skönhet. Men här fick jag ju svaret. Den är jättefinEnormt fin sjal!Tackar och bockar allra ödmjukast, den är alldelens hemsydd! Oj oj vad glad jag blev!![]()
![]()
![]()

Tjusigt! Mössproblem har vi här också, Alexander får av sig ALLT. Och som sagt, man är ju inte hur vig som helst.Instämmer!
Har en sk modern spinnrock från Louet jag […]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?