Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av carmina
Jag har inte varit här och tackat för tipsen som jag fick i vintras när vi köpte vår Moby Wrap. Vi ÄLSKAR den och bara där sover dottern länge och rofyllt. Nu är hon fem månader, väger sju kilo och jag börjar fundera över på att skaffa en sjal till. Jag vill dels ha något som jag snabbt kan få på mig och där hon kan sitta och följa med när jag grejar hemma (visst finns det en sjal där de kan sitta på höften?). Dels gärna någon som kan ersätta Mobyn som "sovsjal". Den har ju funkat när vi gått långa promenader t.o.m. Jätteskönt!

Behöver jag skaffa två sjalar för dessa olika behov? Hur länge kommer Mobyn att fungera som "sovsjal"?

Tack, tack! Hälsningar Carina
Användarens profilbild
Av mia75
Ja, givetvis behöver du två :wink: , minst...

Skämt åsido, jag skulle satsa på antingen en ringsjal eller en kortsjal för snabbärandet. Själv har jag en bära barn som är helt underbar, men väldigt många verkar gilla ringsjalar.

Och sen en långsjal, vävd, jag har en easycare, den är ganska tunn och underbar i kvaliteten, men ganska dyr. Det finns ju många att välja mellan: easyn, hoppisen, stork eller didy är väl de mest populära tror jag.

Så sätt igång och shoppa! :wink: :D
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Vore jag du skulle jag köpa en lång vävd sjal som ersätter Mobyn, har själv gjort så, jag köpte en Bebina. Men det finns ju massor av olika märken beroende på vad man vill ha. Färgen och priset inte minst :lol:
Men en ringsjal köpte jag till också för att ha när det skall gå snabbt eller om jag vet att det kommer att bli en kort bärstund, eller att jag kommer att vara så till att en hel hög med tyg bara skulle vara ivägen då man ska knyta....
Köpte en Ringo själv, men det är lätt att sy själv med ett tygstycke och ett par ringar (speciella för sjalar då, finns på lite olika sidor för sjalar).
Tror att det var på Babydesigns hemsida som det finns en instruktion för ringsjal hur man syr dem.......
Vet inte om jag gjort dig någe klokare men Lycka till i sjaldjungeln....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?