Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Jag funderar på att ta in trikå på metervara till bärsjalar, har hittat en kvalite som jag är nöjd med där kanterna inte krullar sig osv. För 5 m tyg på ca 55-60 cm bredd skulle priset landa kring 320 kr eller 5 m på helbredd ca 830 kr (räcker till tre sjalar, dvs ca 276 kr/sjal).

Låter det intressant eller inte? Och vad ska man välja för färger...?
Av sjaltokan
Jag vet inte, Bissa hade ju tips om någon affär i Lkpg som skulle ha billig trikå? Men jag har ingen aning hur de är i kvalité??

Så svaret blir kanske.. :?
Användarens profilbild
Av Pyron
Skulle du sälj ametervis oxå? alltså inte bara 5 meter
Användarens profilbild
Av Pyron
Det låter bra. få se när och om du ska börja
Användarens profilbild
Av tinaw
Till barnkläder? Eller till bärsjal? För jag kollade runt lite, och svart verkar vara den dominerande färgen på trikåsjalar :lol:

Om ni vill önska andra tyger går det förresten alltid att maila :D ! Jag kan inte lova att jag tar hem precis allt, men om tillräckligt många hör av sig så kollar jag i alla fall upp möjligheten.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag vill ha mönstrad trikå (gärna prickar, bubblor och blommor) i glada färger till barnkläder... Just nu är jag inte intresserad av trikåsjal, men om (när) vi skaffar syskon kanske det blir intressant. 8)

Har inget revolutionerande att säga mer ä[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?