Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
Uppsalasjalarna har ju fått sett den IRL idag. :D

Är jättenöjd men ska nog fixa ringar så jag kan göra en ny med reglerbart axelband. :D
(den är vändbar)

Bild
Senast redigerad av Åsa mamma till 4 den tor maj 25, 2006 20:48, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Linnea
ni är så duktiga med thaiväskorna, de blir ju mycket bättre än "orginalen" som är i halvtaskig tygkvalitet, ofodrade och bleks i första tvätten :lol:

jättefin var den :wink:
Användarens profilbild
Av mejamy
Tänke väl att vi skulle få se en bild också... :lol: Jag vill också kunna sy så där fint...Du är så duktig Åsa! :tumsup: Har börjat på bärpåsen ikväll..
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
mejamy skrev:Tänke väl att vi skulle få se en bild också... :lol: Jag vill också kunna sy så där fint...Du är så duktig Åsa! :tumsup: Har börjat på bärpåsen ikväll..
Va bra, då får ge mig tips om bärpåsen sen då.
Och du, kan man sy pocketblöjor kan man sy väskor också :wink:

OBS: kom ihåg bild!!!
Sussi med Maja skrev::lol: Samma tyg som jag sydde två kuddfodral av, och klädde om en stol med idag :lol: Men det var jättesnyggt som väska också!
Och jag funderar på om tyget som är kvar ska få bli gardiner, men jag tycker det är skittråkigt att sy gardiner.
Användarens profilbild
Av mejamy
Åsa hemmamamma till 3 skrev:
Jo, men till pocketblöjorna hade jag ju en utförlig steg-för-steg-beskrivning med bilder att följa..annars hade det aldrig gått...du har inte lust att skriva ner en liten lättfattlig beskrivning :notes: till lilla mig :hide: Jag har ju ingen gedigen syerfarenhet att gräva ur, utan är helt förlorad utan beskrivningar...men bara om du vill alltså...och bärpåsen blir nog inte mkt att se..dels använder jag bara en gammal filt här hemma som material, dels har jag en kass maskin att sy på...så resultatet lär bli därefter...längtar efter en bra maskin
Användarens profilbild
Av Kotten
Jag ska nog knåpa ihop en thaiväska jag också, de blir ju jättefina. Iofs har jag en bunte inköpta, men det verkar ju så roligt att sy dem!
Av FiaLisa
Den är ju hur snygg som helst! :app:
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
mejamy skrev:
Jo, men till pocketblöjorna hade jag ju en utförlig steg-för-steg-beskrivning med bilder att följa..annars hade det aldrig gått...du har inte lust att skriva ner en liten lättfattlig beskrivning :notes: till lilla mig :hide: Jag har ju ingen gedigen syerfarenhet att gräva ur, utan är helt förlorad utan beskrivningar...men bara om du vill alltså...och bärpåsen blir nog inte mkt att se..dels använder jag bara en gammal filt här hemma som material, dels har jag en kass maskin att sy på...så resultatet lär bli därefter...längtar efter en bra maskin
sitter och knåpar ihop en beskrivning nu, den kommer på mail under kvällen :D
Användarens profilbild
Av mejamy
sitter och knåpar ihop en beskrivning nu, den kommer på mail under kvällen :D
NÄmen är det sant!! Åh va snäll du är! :app: :D :D Då är det bara att få tag i nått snyggt tyg alltså då... :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?