Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
*gapar* gammalt tyg va'? Det måste ju absolut vara samma som jag har bitar liggande av. Mina bitar är dock slitna så de går sönder bara man tittar för mycket (tror det varit örngott).

FIIIIIN var den iaf :)
Av Sussi med Maja
Jättesnyggt tyg!!
Av MammaTess
Haha...vad kul att det är fler som har det tyget..nej här har det varit påslakan sen 70-talet nån gång, tyget är så mjukt och skönt..har även använt en bit till örngott och påslakan till spjälsängen...

Och jag älskar tyget, vill inte att det ska ta slut*fniss*
Användarens profilbild
Av Sockertopp
MammaTess skrev:Haha...vad kul att det är fler som har det tyget..nej här har det varit påslakan sen 70-talet nån gång, tyget är så mjukt och skönt..har även använt en bit till örngott och påslakan till spjälsängen...

Och jag älskar tyget, vill inte att det ska ta slut*fniss*
Möjligt att mitt också varit påslakan. Har nästan en känsla av att örngotten blev till när vad-det-nu-var-innan blev för slitet på sina ställen...
Ja, jag älskar också tyget - annars hade jag inte sparat det för det är inte så hemskt mycket för världen numera ju......Undrar vad jag skall göra av mitt... :)
Av MammaTess
Är det stor bit du har eller? man kan ju göra en liten kudde tex*ler*
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Vad fin! :D

Jag tror att vi har påslakan i exakt samma tyg i stugan! Väldigt lika iaf. Nu blev jag lite inspirerad...
Användarens profilbild
Av Linnea
jättefin jue :D
den ser så där slak ut som min :lol:
Av MammaTess
Det bästa med det tyget är att det verkar lite töjbart också, för jag kan knöka ner hur mycket som helst i den...

kram
Av ymmmi
vad fin den blev =)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jättefin!!
Användarens profilbild
Av April
Jättefin! :-D

Kram

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?