Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har sytt en MT med vadderade axelband och då tog jag två lager fleece. Det var en beställning så jag kan inte uttala mig om resultatet, men ägaren är nöjd så jag antar att det blev bra :D
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jag har tagit 2 lager fleece i axelbanden och 3 lager i midjebandet på den som jag gjort. Tyvärr tycker jag att Gabriel börjar vara för tung, vaddering eller ej :?
Användarens profilbild
Av tinaw
Vadderingen gör stor skillnad viktmässigt. Jag tar 3-5 lager 100g-vadd. Motsvarar nog 3-6 lager fleece.
Av Jenny L
Jag tog 2 lager tunn fleece (typ Jysk 19 kr för en pläd :D ) i axelbanden och 3-4 lager i midjebandet ( endast vid höfterna). Dock använder jag ganska kraftigt tyg vilket kanske inverkar på valet av vadderingstjocklek :?
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Ska kolla vad det är för "vikt" på min vadd, för den kändes rätt tjock, kanske bara tar tre lager, tänkte egentligen ta fyra.

Fleecen kan jag inte ta av :D den håller på att bli jackor o bärpåsar o byxor...

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?