Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Large!! :D Annars blir det lite svårt att justera.
Användarens profilbild
Av Eld77
Large, definitivt. Sen tror jag faktiskt att svarta ringar är snyggast, eller möjligen gröna. De blå har lite fel färg för min smak. :)
Användarens profilbild
Av Anna
absolut L, jag kan ta med vad jag har på söndag så får du kolla färg emot.
Användarens profilbild
Av annalys
Jag har en Lisa ringsjal med blå ringar, men jag håller med om att det inte är den optimala färgen. De är lite glansiga i fel nyans.

Jag är nybörjare i ringsjalsvärlden, så jag vet inget om storlek eller vilken annan färg som skulle passa.
Användarens profilbild
Av aha
Large.

Nu frågade du inte om färg men jag hade blå till min lisaringis. Det är en helt annan blå än grundfärgen i sjalen men det finns ju ljusare blå ränder i den också så jag tyckte det gick bra.

Helt ot. Min norrskensringis har silverringar och det tycker jag är lite tråkigt. Till den har jag funderat på röda ringar, eller kanske lila...
Funderar vidare :wink:
Användarens profilbild
Av marlene
Anna skrev:absolut L, jag kan ta med vad jag har på söndag så får du kolla färg emot.
Den har inte kommit ännu så det kan kanske vänta ett tag, betalade i dag och det dröjer nog några bankdagar innan betalningen är framme så att sjalen skickas. Nästa vecka kommer den kanske om jag har tur.
Användarens profilbild
Av Anna
men då får vi be sandra ta med sin Lisa så vi kan titta i förväg tror jag nog :wink: vem har tålamod att vänta?
Användarens profilbild
Av marlene
Anna skrev:men då får vi be sandra ta med sin Lisa så vi kan titta i förväg tror jag nog :wink: vem har tålamod att vänta?
Ja det låter bra :lol: Min är dock en gammal med fransar men det spelar ju ingen roll :lol:
Av belinda
åh en Lisa *suktar*
Jag skulle valt silverringar :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag fixade en bild till dig som kanske gör det enklare :wink:

Bild

och large tycker jag absolut.
Användarens profilbild
Av marlene
diddeldi skrev:jag fixade en bild till dig som kanske gör det enklare :wink:

och large tycker jag absolut.
åh vilken service :lol: Hmmm jag tror nästan svarta, sjalen är så fin i sig själv så den behöver inte så piffiga ringar :D

Anna har du svarta L? vet inte om jag har några pengar hemma på söndag men då får du det nästa gång om du har några ringar?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?