Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kotten
Det var verkligen ett bra inslag! Jag tror att det var bra reklam att de visade alla fina meitai:er. Jämfört med en sjal ser nog inte en meitai så "svår" ut. Och Daniellasmamma var ju så söt och duktig!
Användarens profilbild
Av SoFaD
Träffade en äldre kvinna på valborg som brukar hålla med fika på öppna förskolan där vi går, och hon sa att hon sett något om sjalar på tv o då tänkte hon på mig. Skoj va :-)
Så nu har jag nyss tittat på programmet på svt.se och det var jättebra!! Måste nog skaffa mig en meitai, har ju faktiskt inte nån sele förutom den gamla i manchester som mor o far burit mig o mina syskon i.
Användarens profilbild
Av Key
Nu har jag också sett inslaget! Jättebra!!! :D Finfin sjalreklam, och tror som Kotten att det var bra med alla olika typer som du visade. Blev jättimpad av din knytning i sista sekvensen - visst hade du remmarna under armhålan (som en torsoknytning)??
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
jag faktiskt fuskade lite gran med knytningen i podaegin i slutet. man egentligen måste knyta vi bröstet och sedan dra banden bakom och sedan korsa den, sedan knyta fram...yap! det är en torso knytning....

:lol: :lol: :lol: hihihhihi! modellen i podaegin var våran lilla docka som jag stoppade med ris så att det blir tyngd på den (har inte pengar för att skaffa mig en äkta berengeur reborn doll)......eftersom daniella är en "leaner" och brukar inte samarbeta när jag knyter podaegin hemma valde jag att använda dockan....

såg den ut som att jag hade en bebis där bakom? *nyfiken*
Av MammaTess
Nämen nu MÅSTE jag ju bara ha en MaiTai, oj vad mysigt det såg ut....och Daniellas mamma du har rätt, man blir beroende...har haft min långsjal nu i en vecka och vill ha en ny nu....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?