Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
haha!
Så är det! :wink:
Användarens profilbild
Av Nova
Ja, det gäller att inte skriva för många inlägg.
Till slut blir man alldeles sjalgalen. :lol:
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
*skrattar* Det är inte lätt... ;)
Användarens profilbild
Av solängel
Och jag vill bli sjalberoende, tycker det stämmer mycket bättre in på mig än "bara" sjalvan :wink: 8)
Användarens profilbild
Av Key
Jag har precis lyckats få sjalberoende-status och det känns mycket mer rätt :) Det är bara att skriva på och göra inlägg som en tok ;) :twisted:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Det dumma är väl att man skriver menlösa inlägg om man bara skriver för sakens skull. Fast det är säkert bara jag som tycker att det är dumt....
Användarens profilbild
Av Key
Fru Längtan skrev:Det dumma är väl att man skriver menlösa inlägg om man bara skriver för sakens skull. Fast det är säkert bara jag som tycker att det är dumt....
Jag tycker inte att det skrivs speciellt många menlösa inlägg... OK att alla inte tillför nått konkret, men glada tillrop och omtanke behövs väl också?! Eller hur menar du? Det är ju bara en kul grej det där med rankingen! Men OK, jag erkänner att jag skrev lite fler inlägg än jag annars hade gjort precis när jag var alldeles nära gränsen :oops: :)
Användarens profilbild
Av April
Då får du satsa på nästa rank ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Isanna
Sjalförtrollad låter härligast, jag siktar dit!
Av toll
Kanske dags att lägga på ett kol då, ligger långt efter fast jag varit medlem sen i augusti. är mest en läsare i det dolda...är nog snart dags att kliva ur garderoben :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
Undrar just vad som händer om några år, då måste ju nästan alla vara sjalgalningar, eller??? :twisted:
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Kusmi
Key skrev:
Fru Längtan skrev:Det dumma är väl att man skriver menlösa inlägg om man bara skriver för sakens skull. Fast det är säkert bara jag som tycker att det är dumt....
Jag tycker inte att det skrivs speciellt många menlösa inlägg... OK att alla inte tillför nått konkret, men glada tillrop och omtanke behövs väl också?! Eller hur menar du? Det är ju bara en kul grej det där med rankingen! Men OK, jag erkänner att jag skrev lite fler inlägg än jag annars hade gjort precis när jag var alldeles nära gränsen :oops: :)
Glada tillrop är väl helt ok, men ibland så kan man gå in i en tråd och det är massa som har skrivit men det ger inte så mycket ändå. Svårt att förklara.

Känns som om det triggar folk till att skriva massor. Ungefär som att köper man 10 tuber mjukost så får man en T-shirt med texten "Äkta mjukis" Det blir att man skriver bara för att få... bättre placering, benämning.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?