Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag undrar hur länge ni andra har burit era barn i omslutet kryss på magen? Jag älskar :heart: verkligen den här knytningen, jag kan bära länge och man har så bra kontakt med sitt barn men jag antar att de flesta går över till att bära på ryggen så småningom men hittills är det ingen favorit för min del, även om jag skulle få till det rent tekniskt så saknar jag den där härliga kontakten när man kan se varandra i ögonen och ge lillan en puss då och då. :sjal:
Kan och kan, så länge man orkar antar jag :lol:

Personligen byter jag till rygg när barnet är så långt att det försvårar min sikt och rörelsefrihet. Dock kan jag fortfarande bära Alfred 2,5år i omslutet på magen när vi skall mysa, men då kan jag inte göra något annat än att bära och mysa. Vilket i och för sig räcker i många fall :heart:
Jag bär Embla på magen jätteofta fortfarande, nästan alltid om vi är ute bland folk. Vill ha koll på henne och kunna skydda henne med mina armar mot folk som tydligen är blinda och inte ser att man har barn knytet på sig. Hon fyller 2 nu :)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?