Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ullegulle78 skrev:
mari_tres skrev:
Ullegulle78 skrev:Kan såklart inte svara för Asia men min följdfråga löd:
Jag kan inte hitta bilder på den sidan du länkade till, kan du vara mer specifik?
(han hade länkat till 1:a sidan av "mobility" och där var det minsan inga bebbar i "Human possition")
Länkarna i svaret på frågan du ställde kommer jag inte ens in på, man måste ha användarnamn och lösenord :hmm:
Har inte ens kollat den länken... Vad dumt att länka till den om man inte ens kommer in på den!
:hmm: Nu kom jag in helt plötsligt

http://www.babybjorn.com/sv/Svenska/produkter/Mobility/
och http://www.babybjorn.com/sv/Svenska/FAQ ... r-lakarna/
mari_tres skrev:
Ullegulle78 skrev:
mari_tres skrev:
Ullegulle78 skrev:Kan såklart inte svara för Asia men min följdfråga löd:
Jag kan inte hitta bilder på den sidan du länkade till, kan du vara mer specifik?
(han hade länkat till 1:a sidan av "mobility" och där var det minsan inga bebbar i "Human possition")
Länkarna i svaret på frågan du ställde kommer jag inte ens in på, man måste ha användarnamn och lösenord :hmm:
Har inte ens kollat den länken... Vad dumt att länka till den om man inte ens kommer in på den!
:hmm: Nu kom jag in helt plötsligt

http://www.babybjorn.com/sv/Svenska/produkter/Mobility/
och http://www.babybjorn.com/sv/Svenska/FAQ ... r-lakarna/
Kan säga att det är min (delvis, det är säkert fler som klagat) förtjänst att de texterna med läkarutlåtandena är översatta till Svenska... :app:
följdfrågan var att jag ville ha svar på hur han såg p dehär med bekvämligheten, eller ickebekvämligheten, med att bära i BB vs ergonomiska selar.
Fråga: Hur ergonomisk är egentligen BB i jämförelse med andra bärselar? tänker främst på när man bär bebisarna framåt? / sidtjejen

Svar: Vår bärsele är framtagen tillsammans med medicinska experter för att positionen ska vara gynnsam för både bäraren och babyn. För oss är det också viktigt att barnet kan röra på ben och armar. Positionen i bärselen är bra för babyn enligt de ledande ortopeder vi arbetar med. Det är dock viktigt att barnet inte vänds framåt innan barnets nacke är tillräckligt stark för att hålla upp huvudet ordenligt. Vanligtvis är barnet tillräckligt stark i nacken vid 4 månaders ålder, men inte alltid, alla barn är individer så det gäller att vara uppmärksam på sitt barn.

äh, chatten sög ju,fick inte med hela frågan, segt och han gjorde ju bara reklam för skiten
Scharlott skrev:Förstår jag er rätt, ni som var med, tyckte ni chatten var dålig (seg, alla frågorna besvarades inte,...) och framförallt var det reklamsnack för BabyBjörn :?
precis så :?
men kära ni - det var ju det jag svarade i en annan tråd inför denna chat - jag har pratat med produktutvecklarna på babybjörn ansikte mot ansikte och de var inte det minsta intresserade av att ändra något på BabyBjörnen så att den skulle likna en patapum eller ergo mer än den gör idag....de förstod inte alls vitsen - och mycket tror jag ligger i att de ändå säljer så mycket över hela världen att de inte behöver bry sig.....trist nog

Och att bära på ryggen tyckte de såg farligt ut.... :mrgreen:
Asia skrev:
Scharlott skrev:Förstår jag er rätt, ni som var med, tyckte ni chatten var dålig (seg, alla frågorna besvarades inte,...) och framförallt var det reklamsnack för BabyBjörn :?
Så vad man egentligen borde göra är att mailbomba Growingpeople och klaga på att de låter ett företag göra reklam för sig, fråga om Babybjörn betalat för denna reklamplats samt föreslå att de bjuder in flera företag som får chatta och göra reklam för sina produkter så här (t ex svenska sjaltillverkare som Looma eller tygblöjetillverkare som Imse Vimse eller Babyheaven). :twisted:
Auroratiger skrev:
Asia skrev:
Så vad man egentligen borde göra är att mailbomba Growingpeople och klaga på att de låter ett företag göra reklam för sig, fråga om Babybjörn betalat för denna reklamplats samt föreslå att de bjuder in flera företag som får chatta och göra reklam för sina produkter så här (t ex svenska sjaltillverkare som Looma eller tygblöjetillverkare som Imse Vimse eller Babyheaven). :twisted:
:iagree: :rock:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?