- ons nov 19, 2008 22:49
Min är lila
(eller min och min, egentligen är den ju boostens, men hon skulle ju aaaaaaaldrig mer ha några barn
)

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Dorislina skrev:Alltså, jag har ju en röd och överväger faktiskt att sälja den. Den är jättefin och det var den första sjalen lillan blev buren i men det kommer aldrig mer användas och det är synd för den är ju underbar och.... Hur mycket är ett vettigt pris att ta för den?
imsel skrev: PrettyUgly: Jo, jag säger till om jag får veta nåt sätt att få tag i en, (ny antar jag?)Ja det är jag
Förresten, visst har du samma namn på Familjeliv och brukar hänga i no poo tråden?
PrettyUgly skrev:Nä, hänger numer oxå mest här, fast kollar ändå vissa trådar, men tycker dethar blivit så tråkigt där.imsel skrev: PrettyUgly: Jo, jag säger till om jag får veta nåt sätt att få tag i en, (ny antar jag?)Ja det är jag
Förresten, visst har du samma namn på Familjeliv och brukar hänga i no poo tråden?Förutom att det inte är så mycket hängande i no-poo tråden eller på familjeliv överhuvudtaget nuförtiden, utan jag hänger mest här på sjalbarn.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?