Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ååååhh vad fin den lila var... :love:
Jag får världens ha-begär fast Joar är för tung för trikåsjalar. Eller jag har en MaM ECO att mysbära i här hemma men jag kan knappast rättfärdiga ett köp av en alldeles ny trikåsjal.

...Eller kan jag?

Imsel säger du till om du får reda på något sätt att få tag på dessa underbara?
Användarens profilbild
Av imsel
Dorislina skrev:Alltså, jag har ju en röd och överväger faktiskt att sälja den. Den är jättefin och det var den första sjalen lillan blev buren i men det kommer aldrig mer användas och det är synd för den är ju underbar och.... Hur mycket är ett vettigt pris att ta för den?
:app:
Oj! Fast nu vet jag ju inte om jag vill ha ny eller inte..
Men tror du att du hade kunnat vänta med att sälja..?
Och helst vill jag ha en brun, grön eller lila..
Fast den röda var ju oxå fin! Är den använd av ett eller fler barn?

PrettyUgly: Jo, jag säger till om jag får veta nåt sätt att få tag i en, (ny antar jag?)
Förresten, visst har du samma namn på Familjeliv och brukar hänga i no poo tråden? :D
imsel skrev: PrettyUgly: Jo, jag säger till om jag får veta nåt sätt att få tag i en, (ny antar jag?)
Förresten, visst har du samma namn på Familjeliv och brukar hänga i no poo tråden? :D
Ja det är jag :D Förutom att det inte är så mycket hängande i no-poo tråden eller på familjeliv överhuvudtaget nuförtiden, utan jag hänger mest här på sjalbarn.
Användarens profilbild
Av imsel
PrettyUgly skrev:
imsel skrev: PrettyUgly: Jo, jag säger till om jag får veta nåt sätt att få tag i en, (ny antar jag?)
Ja det är jag :D Förutom att det inte är så mycket hängande i no-poo tråden eller på familjeliv överhuvudtaget nuförtiden, utan jag hänger mest här på sjalbarn.
Nä, hänger numer oxå mest här, fast kollar ändå vissa trådar, men tycker dethar blivit så tråkigt där.
Här är det mycket trevligare, och man kan fråga saker utan att få massa påhopp.
Fast innan jag blev gravid hadejag inte så mycket här å göra eg.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?