Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Just nu har jag bara en vävd sjal som är 4,2. Den är aningens för kort och jag kommer inte riktigt överens med den så jag tänkte beställa en som är 4,7 istället. Nu är bara den stora frågan vilken. Jag tänkte faktiskt lyxa till det så mycket att jag köper en helt ny.

Mina krav är att den ska vara ekologisk, vara 4,7 lång och vara antingen rosa, lila eller rödaktig. Det skulle kunna funka med en vit också om det går att färga. De jag funderar på är didy wellen sinfonie, ecowrap med strasshjärtat, eller kanske en indio rubin. Men hur ska jag kunna bestämma mig? Och finns det någon annan som passar in på mina önskemål som jag inte ens tänkt på? (Dagens lyxproblem kanske? :lol: )

:help:
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
naimiez skrev:Har inte kolla på de ekologiska fast ville skriva att lyx för mig är en redan ingosad :loving:
Men ingen av de som jag vill har jag sett begagnade. Det är inte det nya i sig utan lyxen att bara kunna klicka och beställa utan att behöva leta :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
naimiez skrev:Har inte kolla på de ekologiska fast ville skriva att lyx för mig är en redan ingosad :loving:
Och så vill jag faktiskt påstå att det är ekologiskt att köpa i andra hand också, oavsett om sjalen är ekologisk från början eller inte :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
åh det är jättesvårt att råda. de har så olika struktur liksom och det beror ju på vad man gillar. är det nån du tycker är snyggare än de andra? gå på magkänslan tycker jag :D
Användarens profilbild
Av naimiez
mari_tres skrev:
Och så vill jag faktiskt påstå att det är ekologiskt att köpa i andra hand också, oavsett om sjalen är ekologisk från början eller inte :wink:
:iagree:

Vilka vävd är ekologiska :hmm:
Användarens profilbild
Av diddeldi
naimiez skrev:
Vilka vävd är ekologiska :hmm:
didymos och ecowrap. och hoppediz har en ekologisk variant på vissa färger. jag kan ha missat nån men det är de jag kommer på på rak arm.
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag skulle valt en indio med hampa i storlek 6 och sen färgat den i önskad färg. Av indiosarna gillar ajg bäst den med hampa tyvärr är min lite för kort så den används inte så mycket. Och jag som inte är en vit person tycker att den har en otrolig härlig färg så som det är i sig själv.
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
diddeldi skrev:åh det är jättesvårt att råda. de har så olika struktur liksom och det beror ju på vad man gillar. är det nån du tycker är snyggare än de andra? gå på magkänslan tycker jag :D
Det är ju det där med vad jag gillar som jag inte vet då den enda erfarenhet jag har av vävda sjalar är min groddy som jag inte riktigt har blivit kompis med. Men sinfonie är ju väldigt fin... Just nu lutar det kanske åt en sådan och sen att önska mig en ecowrap i julklapp. :tumup:

Det är så svårt när det finns så många fina samtidigt som jag inte vill ha en hög sjalar bara för ägandets skull utan vill försöka hålla mig till några stycken.
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
thanisa skrev:Jag skulle valt en indio med hampa i storlek 6 och sen färgat den i önskad färg. Av indiosarna gillar ajg bäst den med hampa tyvärr är min lite för kort så den används inte så mycket. Och jag som inte är en vit person tycker att den har en otrolig härlig färg så som det är i sig själv.
Nu blir jag nyfiken, varför hampa? Vad är det du gillar med den? Och hur skiljer den sig från vanliga indiosarna? :)
Användarens profilbild
Av hcvc
Åh vad roligt att välja och vraka bland sjalar... ... men så svårt, precis som du säger!!!
PrettyUgly skrev:Det är ju det där med vad jag gillar som jag inte vet då den enda erfarenhet jag har av vävda sjalar är min groddy som jag inte riktigt har blivit kompis med
Vad är det du inte gillar med Groddyn då? Och vad önskar du att din nästa sjal ska ha för egenskaper?

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?