Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
De där har jag sett ett tag, så de är ju inte helt nya. Kanske var ett år sedan jag såg dem första gången? Men jag vet ju inte hur länge de funnits. Tror att de har varit lite dåliga på att göra reklam för sig, kanske.
Användarens profilbild
Av Elinea
mari_tres skrev:De där har jag sett ett tag, så de är ju inte helt nya. Kanske var ett år sedan jag såg dem första gången? Men jag vet ju inte hur länge de funnits. Tror att de har varit lite dåliga på att göra reklam för sig, kanske.
De har funnits sen Linnéa föddes i alla fall och hon är ju snart 1,5 år, för jag vet en mamma som fick en prematur samtidigt som jag fick Linnéa fast hon födde i Uppsala och där hade de såna redan då. I Huddinge där jag var hade de inga sjalar alls bara barnvagn som man fick låna ..
Av Staxson
Min lilla Nea kom ett par veckor förtidigt så vi låg på neo under ca 4v och då fick vi låna såna att ha på oss.
Helt super måste jag säga, men det kändes lite läskigt i början då de verkligen sitter supertaight. Ett tag trodde jag nästan att lillan skulle mosas, men hon hade det hur bra som helst :mrgreen:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?