Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Fick hem denna Bild idag och tyckte det var massor av tyg, trots att sjalen var tunn för att vara en hoppe, när jag mäter den är den 80 cm ( :shock: :siishah: ) bred.

Så nu måste jag höra, hur breda är era hoppedizar???
Senast redigerad av sjaltokan den ons nov 12, 2008 22:17, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av millla
Den jag hade var 70cm och det tyckte jag var brett.
Av sjaltokan
millla skrev:Den jag hade var 70cm och det tyckte jag var brett.
Jo jag tyckte det var enormt mycket sjal men bär ju en hel del i zara så jag trodde först jag hade blivit van vid smala sjalar..
Av sjaltokan
mari_tres skrev:Åå, den fina blårandiga hoppen :heart: var fick du tag på den?
av lillmonster, men den får nog vandra vidare, jag klarar inte av att knyta en sjal som är 85 cm bred.. :shock:
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:
av lillmonster, men den får nog vandra vidare, jag klarar inte av att knyta en sjal som är 85 cm bred.. :shock:
Nä, det för står jag :lol: jag har lite svårt för vanliga hoppar på 70 cm... :roll: Klippa lite i den kanske?
Av sjaltokan
Dorislina skrev:Jag läste nånstans (kan det varit The Babywearer kanske :hmm: ) att dom äldre kunde variera i bredd. Men det är ju enormt brett! :siishah: Tycker 70 är i bredaste laget.
Ja var tvungen att mäta om den och den är 80 bred, men det är liiite väl brett ändå...
Av sjaltokan
mari_tres skrev:
thowida skrev:
Nä, det för står jag :lol: jag har lite svårt för vanliga hoppar på 70 cm... :roll: Klippa lite i den kanske?
Jag hade en tanke att färga den och göra MT av den men nu när jag fått den och insett att det kanske är en raritet vet jag inte.. Inte intresserad av ett byte.. :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:
mari_tres skrev:
thowida skrev:
Jag hade en tanke att färga den och göra MT av den men nu när jag fått den och insett att det kanske är en raritet vet jag inte.. Inte intresserad av ett byte.. :wink:
Inga byten nu, jag ska minska antalet sjalar, inte byta ut de jag har :lol:

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?