Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av vamp1980
köpte en ringsjal i mesh men kommer inte överens med ringsjalen... någon som har andra bra tips på vattensjalar???
Av vamp1980
har hu en mimmis krinklade. funkar det??+ men hur är det att knyta på sig sjal när man är blöt? kan inte ha den medans vi badar, men i duchen måste jag ha något... vill inte att lillan kryper runt på golvet med lossat hår och såpa...
Av vamp1980
någon som vet om man ha mimis krinklade i duchen??
Användarens profilbild
Av mari_tres
vamp1980 skrev:någon som vet om man ha mimis krinklade i duchen??
Du får väl prova :wink: Har en känsla av att man dock inte ska dra åt knuten för hårt, kan kanske bli knöligt att få upp den om sjalen är blöt.
Av eamane
vamp1980 skrev:någon som vet om man ha mimis krinklade i duchen??
Går säkert men det är nog inte lika skönt som jag tror vattenlångsjalen är... Dessutom torkar den inte lika snabbt och som mari-tres skriver så kan knuten bli svår om du drar åt de för mkt.
Av vamp1980
suger den mycket vatten då?? får inte till ringsjalen så det är skönt att bära med den.
Användarens profilbild
Av mari_tres
vamp1980 skrev:suger den mycket vatten då?? får inte till ringsjalen så det är skönt att bära med den.
Mimmis är väl en bomullssjal, va? då suger den nog en del...
Av vamp1980
får testa när vi skall på bad i dag... tycker det är så svårt att ha med dom små i dusjen..

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?