Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Minchi
Tänk att jag vann första pris i oktobertävlingen! :shock: Jag vinner aldrig något, ju! Och nu har jag vunnit en helt ny underbart fin Anna! :heart: :heart:

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag var med och tävlade men trodde inte att jag skulle vinna alls. Så jag köpte mig en begagnad Anna här på sjalbarn för bara några veckor sedan. :D Måste vara därför jag vann... ;)

TJOHO!!!
Användarens profilbild
Av petraokalle
Hurra :vågen:! Då finns det hopp att vinna för oss andra också, varje månad håller jag tummarna - denna månad känns det extra spännande - manducan skulle sitta superfint, den är ursnygg!
Användarens profilbild
Av Minchi
petraokalle skrev:Hurra :vågen:! Då finns det hopp att vinna för oss andra också, varje månad håller jag tummarna - denna månad känns det extra spännande - manducan skulle sitta superfint, den är ursnygg!
Ja, det finns tydligen hopp! Det känns overkligt! Jag är så glad! :app:

Håller tummarna för dig!
Användarens profilbild
Av Minchi
eamane skrev::lol: Så nu har du 2? GRATTIS
Jaa... Det har jag. :lol: Fast det är olika längd på dem. Och jag kanske får en kräkbebis och då är det ju bra att ha en extra om man skulle behöva tvätta.

Lyckan är fullständig! Jag som har varit på jakt efter en Anna i över ett år, och nu helt plötsligt blev det två på en gång!
Av Staxson
Vet hur det känns! Jag vann en Ellevill Zara för en vecka sedan, kunde heller inte tro det var sant! Vart var du och tävlade om denna??
Av Staxson
På Ellevills hemsida finns det en månadstävling där man kan skriva en "omtale" = resention om sjalen. Och sen väljs en vinnare ut som får en Zara sjal =) Och jag hade tur att bli Oktober månads vinnare! :D
Användarens profilbild
Av jazoo
Grattis!
petraokalle skrev:Hurra :vågen:! Då finns det hopp att vinna för oss andra också, varje månad håller jag tummarna - denna månad känns det extra spännande - manducan skulle sitta superfint, den är ursnygg!
Nädu, den skall JAG vinna! :this: ;)
Användarens profilbild
Av Minchi
Staxson skrev:Vet hur det känns! Jag vann en Ellevill Zara för en vecka sedan, kunde heller inte tro det var sant! Vart var du och tävlade om denna??
Grattis till din vinst också! Det är ju en superfin sjal! :app:
Som någon annan skrev så var jag med i Sjalbarns egen tävling, och när jag såg att jag hade vunnit så skrek jag så högt att sambon trodde att vattnet gick eller nåt. :lol:
Av Löv
Grattis!! Kul när man vinner. Nu måste jag genast kila iväg till novembertävlingen ... :floet2:
Användarens profilbild
Av Bina
Grattis Minchi! :D
Användarens profilbild
Av Minchi
Tack för grattisarna! :D

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?