Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

I morse när jag bar Klara till förskolan kom jag på mig själv att gå med armarna i kors över bröstet. Jag tycker det känns bäst att gå så när jag bär nånting tungt på ryggen. När jag fjällvandrar exvis så hänger jag gärna upp tummarna i bröstspännet :hmm: Ja, ni fattar väl... För låter jag armarna svänga fritt känns det som om jag ska trilla omkull, iaf när jag går lite snabbare.

Men nu undrar jag - är jag ensam om att vilja ha mina armar nära överkroppen när jag bär (tungt) på ryggen??? Hur har du helst armarna när du bär på ryggen?
diddeldi skrev:jag gör också så, jag håller gärna i bröstspännet eller sjalkrysset :D

jag också, annars flänger jag så med armarna.. :mrgreen:
Upia skrev:Jag gillar att gosa med Olivers fötter men det är svårt utomhus på vintern. Annars går jag nog som vanligt om jag inte känner att det är lite tungt, då håller jag i axelbanden.

Å det gör jag också. Gosar med fossingarna alltså. Inga skor här än. Annars har jag nog händerna i kappfickan för det mesta. :roll: :roll: Eller hmmm undras om jag inte har tummarna käckt instoppade under höftbältet ibland också. Som en riktig scout. :shock:
jag brukar hålla ena handen på rumpan på amanda eller håller i hennes hand, annars hänger armarna nog mest pendlande vid sidorna.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?