Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hcvc
AnKa skrev:Är det en sån här??
Om det är den ser det ju ut som ett bäck & bölja lakan från Höie, om någon vet vad jag menar. Kanske skulle ta och klippa ett sådant i remsor och batika det lite...
Av Jinxan
hcvc skrev:
Om det är den ser det ju ut som ett bäck & bölja lakan från Höie, om någon vet vad jag menar. Kanske skulle ta och klippa ett sådant i remsor och batika det lite...
Att det hette så visste jag inte, men vi hade massa tyg som såg ut sådär.. (avskydde det)
Användarens profilbild
Av UWO
Ullegulle78 skrev:Har man 10 papp att lägga på en sjal tycker jag att man har för mycket pengar...
Eller för få sjalar... ;)
:lol: Ja! Antingen eller. Förmodligen för få sjalar... :wink:

Fast det finns väl samlare och exlusivt när det gäller allt, lite kul att det kan gälla sjalar också. *lägger inga värderingar i vad andra gör så länge det inte aktivt skadar någon annan* :)
Användarens profilbild
Av zero.sara
JinxLinda skrev:
Jag tycker verkligen inte att den är värd 1175 USD, inte utseendemässigt i alla fall! :)
Jag tyckte den var ful :hide: och närmare 10000sek :whut: näpp, aldrig.
Tur att det finns olika smak :mrgreen:
Av Jinxan
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:
Jag tycker verkligen inte att den är värd 1175 USD, inte utseendemässigt i alla fall! :)
Jag tyckte den var ful :hide: och närmare 10000sek :whut: näpp, aldrig.
Tur att det finns olika smak :mrgreen:
Det var det jag tänkte skriva, men försökte linda in budskapet lite :D
Användarens profilbild
Av jazoo
Ja, ganska galet.... :siishah:

Å andra sidan - en sjal för 10.000 eller 10-20 sjalar för ungefär samma pengar.... Hur många kan man bära i samtidigt liksom? Det lär ju finnas en eller annan person här på SB som lagt ut så mycket sammanlagt på sina sjalar, eller? Bara en tanke.

Fast JAG skulle aldrig in a million years lägga så mycket pengar på en sjal. Tänk vad man kunde göra för pengarna istället *tänker tygblöjor, tänker nya vinterskor, tänker gymkort och personlig tränare* :lol:
Användarens profilbild
Av UWO
jazoo skrev:Ja, ganska galet.... :siishah:

Å andra sidan - en sjal för 10.000 eller 10-20 sjalar för ungefär samma pengar.... Hur många kan man bära i samtidigt liksom? Det lär ju finnas en eller annan person här på SB som lagt ut så mycket sammanlagt på sina sjalar, eller? Bara en tanke.

Fast JAG skulle aldrig in a million years lägga så mycket pengar på en sjal. Tänk vad man kunde göra för pengarna istället *tänker tygblöjor, tänker nya vinterskor, tänker gymkort och personlig tränare* :lol:
Åh, tygisar för 10.000! :P
Fast när jag tänker efter skulle det nog inte vara svårt att få till. :roll:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?