Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SoFaD
Hur bred måste en sjal minst vara tycker ni? Och vilken maxbredd kan man ha?

Svara gärna både för långsjal och ringsjal.
Användarens profilbild
Av millla
Tycker min hoppe är aningens för bred för min smak, 70cm. Didyn är mer lagom, 65cm. Smalare har jag inte provat men skulle vilja prova Zaran som är ännu smalare.
Jag har en Eco-wrap som är mycket smalare än mina Easy Care och den avlastar bra och är mycket lättare att knyta. Den är bara 50 cm bred och jag tycker att det känns helt ok med en så smal sjal.
Användarens profilbild
Av SoFaD
Lindiwe skrev:Jag har en Eco-wrap som är mycket smalare än mina Easy Care och den avlastar bra och är mycket lättare att knyta. Den är bara 50 cm bred och jag tycker att det känns helt ok med en så smal sjal.
Hur stort barn har du när du bär med din Eco-Wrap? Tror du det funkar bäst med litet eller större barn? Emil e 1 år och väger 11kg typ. Funderar på att sy en sjal som e runt 50-60cm.
Användarens profilbild
Av SoFaD
thowida skrev:Tycker Zaran är helt okej, smalare hade nog känts för smalt..
hur smal är zaran?
Användarens profilbild
Av hcvc
Zaran är 60. Det är skönt att den är smal, men där går nog gränsen för mig? Nu när busan är över halvåret känns inte 70 så ruskigt brett längre. Eller är det jag som har vant mig? Fast Easycarens 70 cm kändes på något vis bredare (=för brett) än Storkens.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
SoFaD skrev:
Lindiwe skrev:Jag har en Eco-wrap som är mycket smalare än mina Easy Care och den avlastar bra och är mycket lättare att knyta. Den är bara 50 cm bred och jag tycker att det känns helt ok med en så smal sjal.
Hur stort barn har du när du bär med din Eco-Wrap? Tror du det funkar bäst med litet eller större barn? Emil e 1 år och väger 11kg typ. Funderar på att sy en sjal som e runt 50-60cm.
Hon är 15 månader nu och väger nästan 12 kilo. Jag bar henne i Eco-wrapen i fyra timmar för några veckor sedan och det kändes knappt. Däremot skulle jag nog inte våga bära henne på ryggen i den, det känns som att det är för lite tyg för det.
Användarens profilbild
Av SoFaD
nån som provat smal ringsjal då?

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?