Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Jag gillar att tänka långt fram i framtiden. Och jag har funderat lite på vad maken ska bära i den dag vi skaffar en tvåa. Med Vilhelm så bar han i Babybjörn i början eftersom han var så rädd för trikåsjalen. Han har en Beco (4th gen) och en Ringo som han ser som sina bärdon, och som han vill bära tvåan i. Han är jättskicklig med ringsjalen, men det kan nog vara svårt att få till den med en nyfödd.

Så, jag har lite knäppa funderingar om att knyta på honom en trikåsjal, och sy fast knytningen med trikåsöm. Tror ni att det kommer fungera? :roll: :whut:
Eller är det bättre att kanske köpa en Obi till honom när det börjar närma sig istället? :D

Som sagt, vi har inte ens börjat producera än, så jag tänker låååångt framåt.
Men det är viktiga frågor. ;)
Av Ponyo
mari_tres skrev:En Obi, eller en tricotti som är ännu simplare i konstruktionen än Obin. Eller en knytkurs, kanske? :wink:
Eller en MT?
Knytkurs, det kan han få hur många han vill av mig. Men han vägrar.
MT tycker han verkar vara för besvärligt det med.
Men vem vet han kanske ändrar sig. :D

Tricotti ska jag kolla upp.
Bubbi skrev:Ohh, tricotti!
Det ska jag se till att komma ihåg.

Grattis till magen förrsten :D :vågen:
Såg precis att du outat dig.
Tack :mrgreen:

Och en tricotti är enkel att sy själv, bara man vet vilka mått det ska vara :D
Av Ponyo
mari_tres skrev:
Bubbi skrev:Ohh, tricotti!
Det ska jag se till att komma ihåg.

Grattis till magen förrsten :D :vågen:
Såg precis att du outat dig.
Tack :mrgreen:

Och en tricotti är enkel att sy själv, bara man vet vilka mått det ska vara :D[/

Ahh, men hur vet man det?
Barnet rumpa ska hamna i navelhöjd, har jag för mig, så ta fram måttbandet och mät på mannen din :wink: Jag sydde en till min som är 73 cm (alltså 146 runt om) och den funkar rätt bra på honom, ev att den skulle vara lite mindre.

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?